Cap equip consultoria de negoci. Sector Economía Social Solidaria

TANDEM SOCIAL

Fins el 24/06/2024


SALARI: Remuneració competitiva segons encaix amb l’escala salarial de la cooperativa i d’acord amb la categoria de Cap d’Equip 2 i Cap d’Equip 3.

  • S’incorporarà a TANDEM SOCIAL, cooperativa de treball que té com a missió acompanyar persones, institucions i organitzacions per fer realitat els seus reptes de transformació social, mitjançant l’aportació de treball, coneixement, experiència i il·lusió.
  • La seva visió és la de contribuir a la promoció i l’enfortiment d’una economia centrada en les persones i l’entorn, amb un model de governança democràtica i participativa, amb l’objectiu final de generar benestar en tots els àmbits i per a totes les persones.
  • Participa en el disseny i execució de programes referents en l’àmbit de l’economia social, el cooperativisme i l’emprenedoria social tant a nivell català com espanyol i europeu i treballa estretament amb petites i grans organitzacions, dissenyant, planificant, implementant o dirigint projectes d’impacte social.

Funcions:

  • Gestionar un equip de Consultors/es del Àrea de Negoci.
  • Assumir funcions de capacitació en empreses de l’economia social en l’àmbit de sostenibilitat económica.
  • Dissenyar models de negoci transformadors i innovadors.
  • Dissenyar plans estratègics, plans de viabilitat i plans de negoci.
  • Acompanyar a persones emprenedores amb vocació de transformació social i a organitzacions de l’economia social i solidària.
  • Atendre a la clientela i organitzacions col·laboradores.

Perfil requerit:

  • Formació: Preferiblement estudis superiors en Economia i/o Administració d’empreses i/o ciències socials.
  • Valorable tenir un màster o postgrau relacionat en visió de negoci.

Altres coneixements i experiència desitjables:

  • Economia social i solidària i cooperativisme / Emprenedoria i gestió empresarial / Igualtat de gènere / Medi ambient / Dinamització de grups i processos participatius.
  • Nivell alt en l’ús de programari de presentació (powerpoint i similar), de gestió de dades (Microsof Office) i eines de comunicació Google Experiència professional: 3 anys d’experiència laboral en funcions similars relacionades amb la consultoría de negoci, start-up, empreneduria, etc.
  • Idiomes: Català, castellà i anglès nivell alt.
  • Carnet de conduir: desitjable Tipus B

Competències:

  • Persona organitzada, detallista i rigorosa en la seva acció diària.
  • Polivalència i amb capacitat multitasca.
  • Capacitat de treball autònom i de treball en equip.
  • Iniciativa i capacitat d’aportar idees noves, tot tenint present la missió de l’organització.
  • Habilitats per les relacions interpersonals, la comunicació oral i escrita.
  • Identificació amb els valors i missió de l’economia social, el tercer sector i el cooperativisme i vocació de servei als demés.

Condicions:

  • Formarà part d’un equip jove, dinàmic, emprenedor i implicat.
  • Jornada laboral: 40h/semana.
  • Contracte: Indefinit.
  • Lloc: Barcelona, amb possibilitat de viatjar i teletreballar.
  • Horari flexible / Model de treball híbrid / 29 laborables de vacances / Retribució flexible / Formació i desenvolupament professional.

Si estàs interessat/da envia la teva carta de motivació i el teu CV a ad@analisisydesarrollo.com, indicant la referencia 2037. Només es contactarà als/les candidats/tes preseleccionats/des.

 

Skip to content