Cap equip consultoria de negoci. Sector Economía Social Solidaria
TANDEM SOCIAL
Enviar CV a ad@analisisydesarrollo.com
Fins el 24/06/2024
SALARI: Remuneració competitiva segons encaix amb l’escala salarial de la cooperativa i d’acord amb la categoria de Cap d’Equip 2 i Cap d’Equip 3.
- S’incorporarà a TANDEM SOCIAL, cooperativa de treball que té com a missió acompanyar persones, institucions i organitzacions per fer realitat els seus reptes de transformació social, mitjançant l’aportació de treball, coneixement, experiència i il·lusió.
- La seva visió és la de contribuir a la promoció i l’enfortiment d’una economia centrada en les persones i l’entorn, amb un model de governança democràtica i participativa, amb l’objectiu final de generar benestar en tots els àmbits i per a totes les persones.
- Participa en el disseny i execució de programes referents en l’àmbit de l’economia social, el cooperativisme i l’emprenedoria social tant a nivell català com espanyol i europeu i treballa estretament amb petites i grans organitzacions, dissenyant, planificant, implementant o dirigint projectes d’impacte social.
Funcions:
- Gestionar un equip de Consultors/es del Àrea de Negoci.
- Assumir funcions de capacitació en empreses de l’economia social en l’àmbit de sostenibilitat económica.
- Dissenyar models de negoci transformadors i innovadors.
- Dissenyar plans estratègics, plans de viabilitat i plans de negoci.
- Acompanyar a persones emprenedores amb vocació de transformació social i a organitzacions de l’economia social i solidària.
- Atendre a la clientela i organitzacions col·laboradores.
Perfil requerit:
- Formació: Preferiblement estudis superiors en Economia i/o Administració d’empreses i/o ciències socials.
- Valorable tenir un màster o postgrau relacionat en visió de negoci.
Altres coneixements i experiència desitjables:
- Economia social i solidària i cooperativisme / Emprenedoria i gestió empresarial / Igualtat de gènere / Medi ambient / Dinamització de grups i processos participatius.
- Nivell alt en l’ús de programari de presentació (powerpoint i similar), de gestió de dades (Microsof Office) i eines de comunicació Google Experiència professional: 3 anys d’experiència laboral en funcions similars relacionades amb la consultoría de negoci, start-up, empreneduria, etc.
- Idiomes: Català, castellà i anglès nivell alt.
- Carnet de conduir: desitjable Tipus B
Competències:
- Persona organitzada, detallista i rigorosa en la seva acció diària.
- Polivalència i amb capacitat multitasca.
- Capacitat de treball autònom i de treball en equip.
- Iniciativa i capacitat d’aportar idees noves, tot tenint present la missió de l’organització.
- Habilitats per les relacions interpersonals, la comunicació oral i escrita.
- Identificació amb els valors i missió de l’economia social, el tercer sector i el cooperativisme i vocació de servei als demés.
Condicions:
- Formarà part d’un equip jove, dinàmic, emprenedor i implicat.
- Jornada laboral: 40h/semana.
- Contracte: Indefinit.
- Lloc: Barcelona, amb possibilitat de viatjar i teletreballar.
- Horari flexible / Model de treball híbrid / 29 laborables de vacances / Retribució flexible / Formació i desenvolupament professional.
Si estàs interessat/da envia la teva carta de motivació i el teu CV a ad@analisisydesarrollo.com, indicant la referencia 2037. Només es contactarà als/les candidats/tes preseleccionats/des.