Auxiliar Administratiu/va i d’atenció al públic a Raval

Casal dels Infants

Fins el 11/11/2022


SALARI:

FORMACIÓ

  • Preferentment Cicle formatiu de Grau Mitjà de gestió administrativa o estudis similars.

COMPETÈNCIES

  • Flexibilitat, treball en equip, empatia.
  • Capacitat organitzativa.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Habilitats comunicatives.

EXPERIÈNCIA I REQUERIMENTS

  • Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell C).
  • Experiència en el treball administratiu.
  • Nivell usuari del paquet Office.

FEINA

  • Dur a terme processos administratius de suport a la gestió administrativa del centre de treball.
  • Dur a terme l’atenció al públic i telefònica a la recepció del centre.
  • Gestió d’informació en bases de dades
  • Gestions i encàrrecs diversos.
  • Atenció a les persones via correu electrònic, telefònic i presencial.

HORARI 20h setmanals de dilluns a divendres.

SOU BRUT 647,35€ bruts mensuals per 12 pagues.

DURADA DEL CONTRACTE 6 mesos amb possibilitats de continuïtat.

INCORPORACIÓ Immediata.

ALTRES

  • Imprescindible disposar del Certificat d’antecedents de delictes sexuals. Es garanteix la confidencialitat en el procés de selecció.
  • No es podran respondre consultes particulars o específiques.
  • Només s’acceptaran CV per mitjà de correu electrònic.
  • Només es donarà resposta a les candidates entrevistades.

​Enviar el currículum abans del 11/11/2022 en document adjunt en format Word o PDF amb la referència 2210ARR a l’assumpte a rh020@casaldelsinfants.org

Ves al contingut