Amics Grans del Programa Èxit Acompanyament Educatiu (monitors/es)
FUNDACIÓ PERE TARRÉS
Respondre el formulari
Fins el 26/01/2023
SALARI: Segons Conveni d'Acció Social.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 6
Resum
La Fundació Pere Tarrés cerca monitors/es pel projecte d’acompanyament escolar Èxit del Consorci d’Educació de Barcelona. Tindrà lloc en centres educatius de Barcelona el curs 2022-2023.
Les funcions són:
- Ajudar a l’alumnat (grup de 10) a fomentar actituds, hàbits de treball i tècniques d’estudi mitjançant una planificació i uns objectius individualitzats per a cada alumne/a.
- Alhora acompanyar-los des d’un punt de vista emocional i de proximitat per facilitar la convivència en grup i millora de l’aprenentatge.
- Fomentar l’ús del català com a llengua habitual de comunicació.
- Controlar l’assistència setmanal de l’alumnat.
- Fer el seguiment de les tasques que realitzin en l’estona del reforç escolar.
- Comunicar-se amb els tutors i tutores per tal de conèixer les necessitats individuals de cada alumne/a i la seva evolució.
- Realitzar els informes de seguiment de l’alumnat i assistir a les reunions de seguiment de l’alumnat amb el professorat.
- Participar a les sessions de formació organitzades pel programa.
- Participar a les reunions de coordinació i de preparació d’equip d’amics grans i amb els centres.
- Preparar i organitzar els materials didàctics i de suport.
Condicions:
- Incorporació: Immediata.
- Horari: 8h a la setmana (2h al dia), entre les 16h i les 18.30h.
Requisits
- Graduats/des o estudiants universitaris/es, mínim de tercer curs de grau, preferiblement dels àmbits de l’Educació Social, Educació Infantil i Primària, Treball Social, Psicologia, Pedagogia, però també d’altres graus tècnics o lingüístics.
- Experiència en tasques similars al programa: reforç escolar, conducció i dinàmiques de grup i treball en xarxa educativa/comunitària, en centres educatius.
- Experiència en el Programa Èxit o Speak Up o programa equivalent en algun dels centres on s’ha aplicat el projecte (no és indispensable).