Administrativa de gestió de l’habitatge

Associació ProHabitatge

Enviar CV a cv@prohabitatge.org

Fins el 22/06/2023


SALARI: 18.000€ - 19.000€ anuals.

LLOC DE TREBALL: ADMINISTRATIVA DE GESTIÓ DE L’HABITATGE

Prohabitatge és una entitat sense afany de lucre i independent, fundada l’any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l’exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des
d’una perspectiva de gènere i de drets humans.
L’entitat disposa de programes d’inclusió residencials propis amb el propòsit de possibilitar l’accés a un habitatge digne i adequat a les persones i famílies que pateixen
d’exclusió o vulneració residencial, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.

QUINES TASQUES FARÀS?

  • Auxili i gestió de la subscripció i finalització dels acords d’allotjament dels habitatges gestionats per l’entitat i la seva gestió documental.
  • Seguiment del compliment per les persones usuàries dels acord d’allotjament: pagament aportacions, altes i canvis de nom dels subministrament, pagaments dels
    subministraments, manteniment de l’immoble.
  • Seguiment del l’ús del correcte dels habitatges.
  • Seguiment i de les necessitats que presentin les persones usuàries i famílies en relació a l’habitatge.
  • Entrega y recollida de les Claus dels habitatges i gestió de les seves còpies.
  • Verificació de l’estat dels habitatges per a la seva entrega a les famílies.
  • Intervenció en procés de suport a les famílies i en el procés de sortida del recurs.
  • Participació en el procés de seguretat dels habitatges i en les mesures per evitar l’ocupació.
  • Auxili en el procés del manteniment dels habitatges i resolució d’incidències.
  • Auxili en el procés de Contacte i mediació amb les comunitats de propietaris.

REQUERIMENTS DE LLOC DE FEINA:

  • Formació reglada: Batxillerat, Grau/Cicle Formatiu de Grau Mig o superior en Administració, Integració Social o Similars.

EXPERIÈNCIA LABORAL I CONEIXEMENT I COMPETÈNCIES:

Competències específiques que es valoraran:

  • Experiència i formació complementària en relació a les funcions pròpies del lloc o similars, específicament en l’àmbit de gestió administrativa, intervenció social, administració de finques i gestió patrimonial.
  • Coneixements de la Llei de Propietat Horitzontal i Llei d’Arrendaments Urbans.

També es valoraran:

  • Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d’administració de finques.
  • Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
  • Coneixements instrumentals:
  • Ofimàtica (Word, Excel, Access)
  • Català parlat i escrit.
  • Carnet de conduir B1
  • Transversals:
  • Adaptabilitat, flexibilitat i polivalència.
  • Organització del temps i de la pròpia feina, autonomia.
  • Gestió de l’estrès i la frustració.
  • Treball en equip. Iniciativa i proactivitat.
  • Negociació, comunicació i relació interpersonal.
  • Responsabilitat professional i disposició vers l’aprenentatge.

CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL:

  • Jornada: Completa 38,5h de dilluns a dijous de 8h a 17h i divendres de 8h a 14.30h.
  • Lloc de Treball: Terrassa.

CANDIDATURA:

Enviar CV’s a cv@prohabitatge.org amb la REF: GESTIÓ DE L’HABITATGE

Skip to content