Administrativa de gestió de l’habitatge
Enviar CV a cv@prohabitatge.org
Fins el 22/06/2023
SALARI: 18.000€ - 19.000€ anuals.
LLOC DE TREBALL: ADMINISTRATIVA DE GESTIÓ DE L’HABITATGE
Prohabitatge és una entitat sense afany de lucre i independent, fundada l’any 1999, que persegueix prevenir i erradicar l’exclusió residencial i el sensellarisme a Catalunya des
d’una perspectiva de gènere i de drets humans.
L’entitat disposa de programes d’inclusió residencials propis amb el propòsit de possibilitar l’accés a un habitatge digne i adequat a les persones i famílies que pateixen
d’exclusió o vulneració residencial, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
QUINES TASQUES FARÀS?
- Auxili i gestió de la subscripció i finalització dels acords d’allotjament dels habitatges gestionats per l’entitat i la seva gestió documental.
- Seguiment del compliment per les persones usuàries dels acord d’allotjament: pagament aportacions, altes i canvis de nom dels subministrament, pagaments dels
subministraments, manteniment de l’immoble. - Seguiment del l’ús del correcte dels habitatges.
- Seguiment i de les necessitats que presentin les persones usuàries i famílies en relació a l’habitatge.
- Entrega y recollida de les Claus dels habitatges i gestió de les seves còpies.
- Verificació de l’estat dels habitatges per a la seva entrega a les famílies.
- Intervenció en procés de suport a les famílies i en el procés de sortida del recurs.
- Participació en el procés de seguretat dels habitatges i en les mesures per evitar l’ocupació.
- Auxili en el procés del manteniment dels habitatges i resolució d’incidències.
- Auxili en el procés de Contacte i mediació amb les comunitats de propietaris.
REQUERIMENTS DE LLOC DE FEINA:
- Formació reglada: Batxillerat, Grau/Cicle Formatiu de Grau Mig o superior en Administració, Integració Social o Similars.
EXPERIÈNCIA LABORAL I CONEIXEMENT I COMPETÈNCIES:
Competències específiques que es valoraran:
- Experiència i formació complementària en relació a les funcions pròpies del lloc o similars, específicament en l’àmbit de gestió administrativa, intervenció social, administració de finques i gestió patrimonial.
- Coneixements de la Llei de Propietat Horitzontal i Llei d’Arrendaments Urbans.
També es valoraran:
- Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d’administració de finques.
- Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
- Coneixements instrumentals:
- Ofimàtica (Word, Excel, Access)
- Català parlat i escrit.
- Carnet de conduir B1
- Transversals:
- Adaptabilitat, flexibilitat i polivalència.
- Organització del temps i de la pròpia feina, autonomia.
- Gestió de l’estrès i la frustració.
- Treball en equip. Iniciativa i proactivitat.
- Negociació, comunicació i relació interpersonal.
- Responsabilitat professional i disposició vers l’aprenentatge.
CONDICIONS DEL LLOC DE TREBALL:
- Jornada: Completa 38,5h de dilluns a dijous de 8h a 17h i divendres de 8h a 14.30h.
- Lloc de Treball: Terrassa.
CANDIDATURA:
Enviar CV’s a cv@prohabitatge.org amb la REF: GESTIÓ DE L’HABITATGE