Administrativa assistent de direcció

Fil a l'agulla, SCCL

Fins el 28/04/2024


SALARI: Entre 19.000€ i 21.000€ anuals (segons barems de l’entitat).

Fil a l’agulla és una cooperativa de treball, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, fundada el 2009. És una organització especialitzada a facilitar processos de canvi en l’àmbit empresarial, polític, activista i educatiu. A través de la facilitació, promovem l’impuls de lideratges conscients, la cohesió d’equips, l’atenció i la gestió de conflictes i la implementació de cultures inclusives, eficients i generadores de benestar i valor social.

Definició del lloc de treball

  • Busquem una persona amb formació i experiència com a administrativa, per unir-se al nostre equip. Una persona organitzada i proactiva, amb capacitat de treballar de manera eficient en un entorn dinàmic.

Funcions

  • Gestió administrativa de l’Escola de Formació de la Cooperativa: gestió del correu i atenció a les persones participants dels cursos, preparació de sales, suport tècnic en general, impressió de materials, etc.
  • Suport administratiu a la direcció i a l’equip tècnic de l’entitat: gestió de calendaris, comunicacions amb persones clientes, coordinació d’esdeveniments, tasques administratives en general, etc.)
  • Atenció telefònica i gestió de la correspondència electrònica i física de manera eficient i confidencial.
  • Gestió del local de la cooperativa: preparar espais, compra de productes, manteniment, cerca i relació amb proveïdors, etc.)

Perfil de la persona candidata

  • Formació en administració i gestió d’empreses o assistent de direcció (grau mitjà o superior)
  • Experiència prèvia de mínim 3 anys en rols administratius o d’assistent de direcció.
  • Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita, en castellà i català.
  • Domini d’eines informàtiques com Microsoft Office, Canva i Google Suite.
  • Capacitat per treballar de manera independent i en equip.
  • Excel·lents habilitats organitzatives. Capacitat per gestionar, organitzar, planificar, atendre i dur a terme tasques administratives i de suport a la cooperativa.
  • Actitud proactiva i orientada a solucions.
  • Capacitat per mantenir la confidencialitat de la informació.
  • Capacitat de prioritzar tasques i gestionar-ho tot amb l’eficàcia més gran possible.
  • Capacitat d’executar diferents tasques a la vegada i ser prou flexible per gestionar qüestions urgents que requereixen atenció immediata.
  • Interès a formar part d’un projecte cooperatiu.

Es valorarà

  • Coneixements mitjans d’anglès.
  • Coneixements bàsics de XXSS.
  • Coneixements de ERP Odoo.
  • Formació en feminismes i perspectiva de gènere.
  • Coneixement del món cooperatiu i experiència de treball en el Tercer Sector i l’Economia Social i Solidària.

Què oferim

  • Contractació de 30-35h setmanals.
  • Oportunitats de desenvolupament professional i creixement dins de l’empresa.
  • Horari flexible de dilluns a divendres, preferiblement de matins, amb opcions a teletreballar algun dia.
  • Ambient de treball col·laboratiu i dinàmic.
  • Incorporació: immediata.
  • LLoc: Barcelona.

Si tens interès per unir-te al nostre equip, envia el teu CV a helena@filalagulla.org, referència Administrativa, juntament amb una carta de presentació destacant la teva experiència rellevant i per què t’agradaria treballar amb nosaltres.

Skip to content