Administratius/ves dispositiu emergència (Lloret de Mar)

Accem

Fins el 03/11/2023


SALARI: Segons conveni.

Una vacant a jornada complerta i Una vacant a jornada parcial 20 hores setmanals

Funcions  a desenvolupar:

  • Control i seguiment de proveïdors.
  • Seguiment pressupostari i econòmic de les despeses i justificació de les mateixes.
  • Suport en les tasques necessàries per justificar la subvenció que finança el projecte, principalment emplenant els Excel corresponents.
  • Arxiu de documentació.
  • Altres tasques de suport necessàries vinculades al programa.
  • Solucionar possibles incidències o dubtes que sorgeixin al llarg del procés de justificació d’acord amb les directrius dels/de les Coordinadors/es de Justificació.

Lloc: Lloret de Mar (Girona)

Titulació: FPI o CFGM d’Administració i Finances, o similar.

Categoria professional: Grup professional 2.

Requisits:

  • Coneixement d’idiomes: anglès i/o francès acreditat nivell B2.
  • Experiència prèvia al Tercer Sector.
  • Experiència d’1 any treballant amb immigrants i refugiats/des.
  • Persona acostumada a manejar gran quantitat de documentació.
  • Maneig avançat d’Excel (ús de fórmules i taules dinàmiques).
  • Persona responsable, organitzada i metòdica.
  • Capacitat per a treballar en equip.

Oferim: Contracte eventual fins el 31/12/2023.

Ves al contingut