Administratiu/va de suport Corporatiu

Intress

Respondre el formulari

Fins el 19/03/2024


SALARI: 1.396,15€ bruts mensuals x14 pagues, 19.546,10€ bruts anuals.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Intress busca un/a Administratiu/va de suport Corporatiu per formar part de la nostra Seu de Barcelona.

La persona seleccionada haurà de portar la gestió administrativa de suport corporatiu a la Junta Directiva/Comitè Directiu/ Direcció Territorial i a les àrees o comitès que ho sol·licitin segons les normes i procediments establerts amb la finalitat de garantir el funcionament organitzat i amb el mitjans necessaris per a la seva realització.

Què farás?

  • Atenció telefònica, recepció i visites de la Seu.
  • Gestió de les Sales de l’entitat per realitzar reunions.
  • Definició de processos administratius i el seu control per al compliment de normes de qualitat ISO i similars.
  • Coordinar les reunions de Junta, Comitè Directiu i Assemblees de sòcies/us així com reunions institucionals amb entitats públiques.
  • Coordinació documental amb Assessors externs.
  • Assistència administrativa a la direcció territorial i control d’agenda.
  • Elaboració dels calendaris i agendes anuals de la direcció territorial i comitès.
  • Gestió de viatges de la Junta Directiva i el Comitè Directiu.
  • Gestió administrativa corporativa relacionada amb les/els socis de l’entitat.
  • Suport al departament de qualitat , a la gestió administrativa de les Aliances i a l’àrea de formació.
  • Gestió de convenis per a alumnes de pràctiques.

Què oferim?

  • Incorporació: Abril 2024.
  • Tipus de contracte: Indefinit, és una posició estable.
  • Jornada: 38,5h.
  • Horari: De dilluns a divendres de 08.30-15.00h i dos tardes 08.00-17.30h (a determinar amb l’equip) + 1 dia de teletreball.

Requisits
Què esperem de tu?

Formació acadèmica requerida:

  • Habilitació o Formació Profesional de Grau Superior en Administració.

Experiència professional mínima:

  • Mínima de 5 anys com Assistent de Direcció, a poder ser en entorns molt relacionals.

Coneixements necessaris:

  • Ofimàtica i eines de videoconferència.
  • Office i Outlook nivell avançat.
  • Català nivell C.

Altres aspectes valorats:

  • Bona capacitat de comunicació.
  • Proactivitat i treball en equip.
  • Habilitats d’organització, planificació i experiència en assistència a l’organització d’esdeveniments.
  • Nocions de protocol i de llenguatge de comunicació amb les administracions públiques.
  • Sobretot valorem molt les ganes d’aprendre, de treballar i generar un bon ambient a Intress!

Si aquesta és l’oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta’t! Pot ser una bona oportunitat laboral. T’estem esperant!

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’III Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de *Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

 

Skip to content