Administratiu/va de Gestió Econòmica (Baixa IT)

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 11/12/2023


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum
Des de a la Fundació Pere Tarrés cerquem un/a administratiu/va per portar la gestió econòmica dels projectes de l’àrea de Petita Infància per fer una substitució d’una baixa IT.

Principals tasques:

  • Portar la facturació d’Escoles Bressol i serveis de Petita Infància.
  • Gestionar, fer el seguiment i la reclamació de deutors.
  • Seguiment i control pressupostari i desviacions.
  • Anàlisi econòmic fent el seguiment dels pressupostos i les desviacions.
  • Arxiu documental.
  • Codificar ingressos i despeses de les escoles bressol.
  • Gestionar els rebuts.
  • Gestionar els documents administratius per concursos i serveis.
  • Estudis econòmics de la viabilitat econòmica dels projectes (Licitacions)
  • Donar suport administratiu en altres projectes o tasques de l’àrea.

Qué oferim?

  • Contracte d’Interinitat lligat a una baixa mèdica de llarga durada.
  • Jornada completa – 37,5 h/setmanals.
  • Horari: entrada flexible entre les 8h-10h i sortida flexible entre les 17h-19h amb una hora per dinar.
  • Divendres jornada intensiva de 8-14:30h. Possibilitat de fer una segona tarda lliure.
  • Possibilitat de treball remot.
  • Lloc de treball: Barcelona – Les Corts.
  • Incorporació: Immediata.

Requisits

  • Formació en l’àmbit administratiu.
  • Experiència prèvia desenvolupant tasques de gestió econòmica.
  • Domini del Paquet Office, sobre tot Excel.
  • Català escrit i parlat correctament.
Skip to content