Administratiu/va control i justificació econòmica – Parcial – Delegació de Catalunya
CEAR
Respondre el formulari
Fins el 01/07/2024
SALARI: 850,36€ bruts mensuals x 14 pagues.
Participar en totes aquelles tasques de gestió involucrades en el desenvolupament de les activitats administratives de làrea, a fi de garantir la gestió, seguiment i justificació econòmica dels programes. En dependència directa del de la Responsable Territorial Econòmic Administrativa a la Delegació.
Funcions principals
- Realitzar la gestió administrativa dels procediments de seguiment, gestió i justificació econòmica dels programes (col·laboració en el seguiment de l’execució econòmica i control elegibilitat).
- Gestionar l´arxiu de documentació econòmica associada als programes.
- Participar en els processos d’auditoria interna i externa, revisió de documentació econòmica a les diferents delegacions de CEAR i elaboració d’informe.
- Preparar i sol·licitar els pagaments d’ajudes econòmiques de fase II i introducció de les mateixes a la base de dades de CEARNET.
- Col·laborar amb el/la responsable econòmic administratiu a la delegació en les tasques encomanades des de la direcció econòmica financera.
- Participar en els processos de control i justificació econòmica associats a la gestió del cicle de vida dels pressuposts dels programes que executa l´entitat.
- Col·laborar en el manteniment del sistema de gestió de qualitat implementat per la Direcció Econòmic Financera.
Formació:
- Formació Professional superior o de grau mitjà en administració i finances o formació acadèmica equivalent.
- Nivell avançat en fulls de càlcul, específicament Excel i bases de dades.
- Coneixements en gestió i justificació de subvencions.
Experiència:
- Mínim 2 anys en un lloc semblant.
- Experiència en Gestió dArxiu de documentació econòmica per a la justificació de subvencions.
- Experiència en preparació de relacions detallades de despesa per a la justificació de subvencions.
- Experiència en gestions administratives, responsabilitat de caixes i gestió dajuts.
Competències professionals:
- Compromís.
- Treball en equip.
- Adaptació al canvi.
- Planificació i organització.
- Capacitat de proactivitat i iniciativa.
- Capacitat de treball autònom.
- Capacitat relacional i de comunicació.
Es valorarà
- Haver format part de CEAR en qualitat de treballador/a o voluntària/o.
- Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
- Experiència al tercer sector.
- Coneixements d’anglès i/o francès C1.
- Formació en Igualtat de Gènere
S´ofereix:
- Incorporació immediata.
- Jornada parcial L-X- 9:00 ha 13:00 hi J de 9:00 a 14:30 h.
- Contracte indefinit.
- Modalitat hibrida (teletreball/presencial)
- 25 dies laborables + 5 dies dassumptes propis anuals (en proporció a la data dincorporació)
- Beneficis Socials del Programa CUIDA(R): paquet de serveis gratuït o amb descompte parcial, enfocats al benestar físic, la salut emocional (sessions de psicologia, fisiologia, pla dental, assessorament nutricional, entre d’altres); per a persones treballadores i beneficiaris/àries (al mes de la incorporació)