Administratiu/va control i justificació econòmica – Parcial – Delegació de Catalunya

CEAR

Respondre el formulari

Fins el 01/07/2024


SALARI: 850,36€ bruts mensuals x 14 pagues.

Participar en totes aquelles tasques de gestió involucrades en el desenvolupament de les activitats administratives de làrea, a fi de garantir la gestió, seguiment i justificació econòmica dels programes. En dependència directa del de la Responsable Territorial Econòmic Administrativa a la Delegació.

Funcions principals

  • Realitzar la gestió administrativa dels procediments de seguiment, gestió i justificació econòmica dels programes (col·laboració en el seguiment de l’execució econòmica i control elegibilitat).
  • Gestionar l´arxiu de documentació econòmica associada als programes.
  • Participar en els processos d’auditoria interna i externa, revisió de documentació econòmica a les diferents delegacions de CEAR i elaboració d’informe.
  • Preparar i sol·licitar els pagaments d’ajudes econòmiques de fase II i introducció de les mateixes a la base de dades de CEARNET.
  • Col·laborar amb el/la responsable econòmic administratiu a la delegació en les tasques encomanades des de la direcció econòmica financera.
  • Participar en els processos de control i justificació econòmica associats a la gestió del cicle de vida dels pressuposts dels programes que executa l´entitat.
  • Col·laborar en el manteniment del sistema de gestió de qualitat implementat per la Direcció Econòmic Financera.

Formació:

  • Formació Professional superior o de grau mitjà en administració i finances o formació acadèmica equivalent.
  • Nivell avançat en fulls de càlcul, específicament Excel i bases de dades.
  • Coneixements en gestió i justificació de subvencions.

Experiència:

  • Mínim 2 anys en un lloc semblant.
  • Experiència en Gestió dArxiu de documentació econòmica per a la justificació de subvencions.
  • Experiència en preparació de relacions detallades de despesa per a la justificació de subvencions.
  • Experiència en gestions administratives, responsabilitat de caixes i gestió dajuts.

Competències professionals:

  • Compromís.
  • Treball en equip.
  • Adaptació al canvi.
  • Planificació i organització.
  • Capacitat de proactivitat i iniciativa.
  • Capacitat de treball autònom.
  • Capacitat relacional i de comunicació.

Es valorarà

  • Haver format part de CEAR en qualitat de treballador/a o voluntària/o.
  • Certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
  • Experiència al tercer sector.
  • Coneixements d’anglès i/o francès C1.
  • Formació en Igualtat de Gènere

S´ofereix:

  • Incorporació immediata.
  • Jornada parcial L-X- 9:00 ha 13:00 hi J de 9:00 a 14:30 h.
  • Contracte indefinit.
  • Modalitat hibrida (teletreball/presencial)
  • 25 dies laborables + 5 dies dassumptes propis anuals (en proporció a la data dincorporació)
  • Beneficis Socials del Programa CUIDA(R): paquet de serveis gratuït o amb descompte parcial, enfocats al benestar físic, la salut emocional (sessions de psicologia, fisiologia, pla dental, assessorament nutricional, entre d’altres); per a persones treballadores i beneficiaris/àries (al mes de la incorporació)
Skip to content