Administrador/a de Sistemes

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 26/12/2022


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

La Fundació Pere Tarrés cerca un/a Administrador/a de Sistemes per formar part de l’equip de Sistemes d’Informació i telecomunicacions.

Entre d’altres funcions s’encarregarà de:

  • Gestionar, mantenir i administrar plataforma tecnològica (servidors, comunicacions i seguretat).
  • Coordinar i executar projectes relacionats amb les infraestructures tecnològiques.
  • Implementar i millorar les Polítiques de seguretat, xarxes de comunicacions i sistemes.
  • Actualització continua del software de les infraestructures.
  • Execució cartera de nous projectes d’infraestructura.
  • Execució i verificació dels processos de còpies de seguretat.
  • Monitarització continua del correcte funcionament i capacitat del sistema.
  • Resolució d’incidències relacionades amb la infraestructura, les comunicacions i la seguretat. Incloent la coordinació amb els diferents proveïdors dels sistemes i serveis relacionats.
  • Col·laborar en la definició i execució del Pla de sistemes.
  • Analitzar i traduir en projectes les necessitats dels usuaris.
  • Gestionar de forma global els projectes: Definició, Recursos, Costos, Contractació, Calendari, Seguiment, …
  • Resoldre els problemes tècnics que puguin sorgir durant el projecte.
  • Distribuir les tasques als diferents interlocutors tècnics o no.
  • Garantir el compliment de les dates planificades i que el projecte no pateixi desviacions en calendari ni pressupost.
  • Elaborar, revisar i actualitzar la documentació de l’explotació dels serveis.

Condicions

Incorporació: inmediata, però valorable incorporació en 15 – 30 dies.
Jornada i horari: Completa de 9h-18h. Divendres jornada intensiva de 8-14:30h.
Tipus de contracte: indefinit.

Requisits

  • Titulació en Enginyeria tècnica o superior en informàtica.
  • Coneixemenyts a nivell avançat de: Office, Internet, Vmware, VeamBackup, Nagios, coneixements en Xarxes (Switchs HP, VPN…), sistemes operatius (Microsoft Windows o Linux), Telefonia IP, Wifi, SQL Server, Office365, plataformes antivirus, fire server i sharepoint, coneixement en cablejat de xarxes…
  • Es valorarà positivament Certificació en ITIL o similar.
  • Experiència mínima de 2 anys realitzant funcions similars.
  • Experiència en gestió de projectes informàtics sobre diferents tecnologies.
  • Experiència en servidors virtuals i tecnologies Internet.
Skip to content