Administatiu/va de gestió de personal

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 08/03/2024


SALARI: No especificat.

Ubicació Tarragona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Tens experiència en gestió laboral de personal?

Cerquem un/a administratiu/va de personal per planificar i gestionar l’administració del personal del departament, a fi de garantir una planificació de Recursos Humans de qualitat per a l’acompliment efectiu dels serveis.

Tasques:

  • Gestionar i comunicar al departament de personal de les altes, modificacions i baixes de contractes.
  • Assessorar i donar resposta a les consultes de nòmines i altres dubtes laborals plantejats pel personal.
  • Controlar, reclama i arxivar la documentació laboral (certificats negatius de delictes sexuals, entre d’altres).
  • Gestionar les peticions del personal (permisos, vacances….)
  • Gestionar i realitzar seguiment de les baixes d’ IT i AT.
  • Gestionar els pagaments mensuals concretats pels coordinadors pedagògics prèviament (plusos, pagaments hora, entre d’altres)
  • Detectar i resoldre errors de contractació i pagaments.
  • Portar un registre d’incidències de nòmina.
  • Càlcular les indemnitzacions i vacances.
  • Gestionar conjuntament amb el departament de personal els processos de subrogació.

Què oferim?

  • Jornada completa 37.5 hores setmanals.
  • Centre de treball: Tarragona.
  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Flexibilitat horària dins d’un marc normatiu amb possibilitat de dues tardes a la setmana lliures.
  • Possibilitat de treball remot.

Requisits

  • Formació relacionada en Relacions laborals i/o CFGS Administració i finances o similar.
  • Experiència mínima de dos anys en administració de personal.
  • Domini del català (parlat, escrit, llegit)
  • Domini paquet office (Outlook, Word, Excel)

 

 

Skip to content