Ja s’ha publicat la convocatòria general de subvencions 2023 de l’Ajuntament de BCN!

 2022-12-16

Enguany, el termini per presentar els projectes s’obrirà el dilluns 9 de gener i es tancarà el dijous 26 de gener, ambdós inclosos.

L’Ajuntament de Barcelona ja ha publicat, amb data 16 de desembre, la Convocatòria general de subvencions per a projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat per a l’any 2023.

Documentació necessària

Els documents que cal presentar per sol·licitar les subvencions són el formulari de sol·licitud (s’omple directament a través del portal de tràmits) i el Document bàsic 2 (descripció del projecte). Podeu descarregar-vos un model d’aquest document a la pàgina web de l’Ajuntament de Barcelona que recopila totes les subvencions municipals. També en aquesta web podeu consultar les bases i la Convocatòria, així com consultar altre material de suport.

100% en línia

Un any més, la presentació de les sol·licituds es realitzarà exclusivament pel Portal de Tràmits de l’Ajuntament de Barcelona (enllaç al tràmit), utilitzant la certificació electrònica. Podeu consultar aquest especial de TJ sobre el certificat digital amb informació sobre quins certificats existeixen, quins són vàlids per a les subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, com obtenir-los, etc.

Quines novetats presenta la nova Convocatòria?

  • Es mantenen els mateixos 26 àmbits de l’any passat, però hi apareixen 3 programes nous (Fa, Ob i Oc).
  • S’incorporen, a l’apartat 6, el llistat de documents complementaris establerts als requisits d’algunes modalitats i que són “motiu d’inadmissió”.
  • Es detallen dos nous punts en la Convocatòria sobre la Reformulació (PUNT 14) i la Modificació (PUNT 15).
  • Reformulació:
    • El termini per presentar la reformulació del projecte s’amplia a 20 dies hàbils un cop publicada la resolució.
    • En cas de presentar-la, es podrà reduir l’aportació de fons propis mantenint, en tot cas, el seu percentatge inicial respecte el total del projecte subvencionat.
  • Justificació: s’amplia a un o un 20% el percentatge màxim de desviació pressupostària respecte al pressupost inicial sense comportar reducció de la subvenció.

Tota aquesta informació la trobareu ampliada al nostre:

RECORDEU!

Tenir actualitzada la documentació identificativa de l’entitat (NIF, estatuts, Inscripció al registre…) al Fitxer General d’Entitats Ciutadanes de l’Ajuntament de Barcelona us ajudarà a agilitzar el procés d’atorgament de les subvencions que heu sol·licitat. Així, evitareu els requeriments per aportar aquesta documentació i que es demori el procés. Si us cal fer alguna modificació d’aquesta documentació, podeu tramitar-la a través del següent enllaç

I si no esteu inscrits al Fitxer i és la primera vegada que us presenteu a les subvencions generals de l’Ajuntament de Barcelona, us recomanem que en feu la inscripció a través del següent enllaç

En què us podem ajudar des de Torre Jussana?

Un any més, posem a la vostra disposició un especial web a tjussana.cat/subvencionsbcn amb:

  • Pas a pas sobre el procés de sol·licitud de la subvenció 2023.
  • Informació sobre els àmbits i programes, criteris i documentació. 
  • Respostes a les preguntes més freqüents sobre la convocatòria.
  • Llistat de sessions informatives. 
  • Especial sobre com obtenir el certificat digital.

I, com cada any, si teniu dubtes sobre les subvencions municipals, podeu trucar-nos o escriure’ns (93 256 41 18, tjussana@bcn.cat).


Voleu estar al dia de totes les novetats del sector? Seguiu-nos a les nostres xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram), subscriviu-vos al butlletí electrònic TJExpress o estigueu atentes a la nostra web.

Skip to content