Coordinador/a àrea econòmica – Servei de suport “Amb Tu”
Enviar CV a sandra.tatay@fsyc.org
Fins el 28/06/2024
SALARI: De 24.000€ a 27.000€ bruts anuals a determinar segons aptituds del candidat/a.
Requisits
- Estudis mínims: Cicle Formatiu Grau Superior.
- Experiència mínima: Almenys 1 any.
- Requisits mínims:
- Imprescindible nivell avançat en paquet Office.
- Imprescindible coneixements de programes informàtics específics de comptabilitat (A3ERP).
Descripció
Definició del lloc: El Servei de suport “Amb Tu” s’emmarca dins la necessitat de poder oferir cura i suport a persones amb una mesura de suport judicial o notarial a l’exercici de la capacitat jurídica. A través de l’exercici dels càrrecs de suport (antigues tuteles), la Fundació ofereix la garantia de seguretat i continuïtat en l’abordatge i acompanyament de les persones concernides.
Funcions i responsabilitats del lloc:
- Coordinació de l’àrea econòmica i de comptabilitat.
- Supervisió estudis econòmics.
- Supervisió arquejos diaris.
- Supervisió rendició de comptes anual.
- Supervisió economia diària.
- Participació i preparació de les reunions d’equip amb professionals i usuaris del servei.
- Participació als espais de formació.
- Atenció telefònica.
- I totes aquelles vinculades al seu lloc de treball.
- Execució programari A3ERP.
- Legal representació de l’entitat (entitats bancàries, administració, ens tributaris, etc.)
Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions:
- Iprescindible el domini i coneixement del software A3ERP.
- FPII, cicle formatiu de grau superior i/o similar.
- Formació específica comptabilitat.
- Es valorarà formació en ciències empresarials i/o econòmiques.
- Es valorarà experiència en el tercer sector social.
- Es valorarà experiència en serveis de suport a la capacitat jurídica.
- Es valorarà el coneixement en sistemes de qualitat.
Habilitats, aptituds i actituds per al lloc de treball:
- Capacitat per al treball i gestió d’equips.
- Autonomia i capacitat de coordinació.
- Responsabilitat i rigorositat.
- Claredat i transparència.
- Innovació.
- Implicació i compromís amb el projecte.
- Capacitat per prendre decisions ràpidament.
- Capacitat per gestionar positivament situacions complexes.
- Capacitat per gestionar el temps i la urgència.
Altres requisits:
- Imprescindible nivell avançat en paquet Office.
- Imprescindible coneixements de programes informàtics específics de comptabilitat (A3ERP).
Interdependència:
- Estarà sota la supervisió de la direcció del servei.
Tipus de contracte: Indefinit amb període de prova (2 mesos)
Jornada laboral: 38 hores/setmana.
Horari/Torn: De 8:30h a 15h de dilluns a divendres i dues tardes, una fins les 16h i l’altra fins les 18h.
Data d’incorporació: Immediata.
FSC aplica una política d’igualtat d’oportunitats per a la contractació dels seus professionals, al mateix temps que de discriminació positiva per a les persones amb discapacitat.