23.01.2023

#SUBVENCIONSBCN | ÚLTIMS DIES PER PRESENTAR-S’HI! COM FEM  LA SOL·LICITUD TELEMÀTICA?

Encara no heu presentat la sol·licitud de subvenció de la Convocatòria general de l’Ajuntament de Barcelona? Recordeu que teniu fins al dijous 26 de gener a les 23:59 h per fer-ho! 

Si ja teniu el projecte a punt i teniu dubtes sobre com fer la sol·licitud telemàtica, us animem a continuar llegint per resoldre’ls! 

REQUISITS TÈCNICS PREVIS

Per garantir que el tràmit telemàtic funcioni correctament, cal que us assegureu que el navegador web està actualitzat. És recomanable utilitzar sempre el mateix navegador durant tots els tràmits relacionats amb la sol·licitud, preferentment l’Explorer o el Chrome. A més, perquè el tràmit funcioni cal tenir activat el JavaScript. En principi ja ho està per defecte, però en cas que no sigui així, podeu consultar aquesta web.

Si tot i complir amb aquests requisits previs el tràmit us dóna error, us recomanem consultar la següent FAQ per tractar de solucionar-ho.

CERTIFICAT DIGITAL

Tal com s’estableix a les bases i a la Convocatòria, la sol·licitud de la subvenció s’ha de fer via telemàtica, identificant-se amb el certificat digital

En el cas de les associacions, és recomanable que la presentació telemàtica es realitzi amb el certificat de representant jurídica de l’entitat (FNMT), ja que és el que acredita la firma com a representant legal de l’associació. Si no disposeu d’aquest certificat, la persona representant legal de l’entitat (presidència) pot presentar la sol·licitud amb el seu certificat digital personal (idCAT, idCAT mòbil, DNI electrònic…).

Tingueu en compte que en una mateixa convocatòria de subvencions, tots els tràmits que s’efectuïn s’han de fer amb el mateix certificat. És a dir,, a l’hora de presentar la justificació del 2023 haureu d’utilitzar el mateix certificat que el de la sol·licitud. Si es produeix cap canvi en la presidència, podeu consultar aquesta FAQ sobre com procedir: FAQ canvi de presidència.

INICIEM EL TRÀMIT TELEMÀTIC

Per fer la sol·licitud de la subvenció (cada sol·licitud correspon a un sol projecte), heu d’entrar al següent tràmit:

    Cal seguir els passos següents:

    1. Fer clic  a  “Descripció del projecte“, on podreu descarregar el Document bàsic 2 (en cas que no el tingueu descarregat prèviament).
    2. Fer clic a “Sol·licitud de subvenció“: accedireu a emplenar el formulari  de sol·licitud amb les dades bàsiques de l’entitat i el projecte. En aquest pas també haureu d’adjuntar el Document bàsic 2 (projecte) en pdf, que prèviament haureu confeccionat.
    3. Un cop finalitzat el tràmit, no oblideu descarregar-vos i desar el comprovant de la sol·licitud, ja que conté les dades de registre, el número de referència del tràmit i altra informació que necessitareu de cara a annexar documentació o bé quan hàgiu de fer el tràmit de justificació.

    Si necessiteu aportar documentació complementària o més endavant se us requereix alguna altra documentació, ho podreu fer a través de l’apartat “Annexió de documents a sol·licituds enregistrades“.

    Per a més informació sobre com tramitar la sol·licitud, us animem a consultar la guia d’Instruccions per a la presentació telemàtica, elaborada per l’Ajuntament de Barcelona, i les FAQS sobre la sol·licitud de la subvenció, que es recullen al nostre Especial web sobre les #SubvencionsBCN.


    Voleu estar al dia de totes les novetats del sector? Seguiu-nos a les nostres xarxes socials (FacebookTwitter i Instagram), subscriviu-vos al butlletí electrònic TJExpress o estigueu atentes a la nostra web.