Tècnica de gestió per l’àrea de comptabilitat, subvencions i anàlisis
Enviar CV a direccion@plaudite.org
Respondre el formulari
Fins el 18/12/2024
SALARI: 22.000€ bruts anuals com a personal tècnic segon conveni col·lectiu autonòmic d’ensenyament i formació no reglada de Catalunya, amb possibilitat de promoció.
Tècnica de gestió per l’àrea de comptabilitat, subvencions i anàlisis
Plàudite Teatre és una organització sense ànim de lucre que es dedica a la transformació social a través de les arts escèniques en entorns d’alta complexitat, on les arts i la cultura es converteixen en oportunitat de vivències positives. Desenvolupa les seves activitats en xarxa i en diferents àmbits: cultural, educatiu, social i de la salut, i és un referent a la ciutat de L’H des de fa més de 25 anys.
Compromís social i artístic
- Tenim una àmplia xarxa multisectorial de col·laboració (museus, galeries, equipaments escènics, centres educatius, centres sanitaris i altres agents) i visió interseccional.
- Treballem per a la inclusió i la cohesió social en totes les seves dimensions a través de les arts escèniques, amb especial atenció als col·lectius més vulnerables de la societat.
- Ens adrecem a impulsar el reconeixement i l’exercici dels drets culturals i socials i a evitar que determinats grups socials quedin exclosos de la participació en la cultura i la comunitat.
- Cultivem una Escola d’Arts Escèniques amb alumnat de 0 a 80+ anys, amb un model pedagògic propi exportat a altres centres artístics. Fem formació per a professionals del món educatiu, sanitari i social. Som el pont entre la comunitat educativa i el Teatre Joventut-Auditori Barradas i altres experiències de les arts escèniques, a través de serveis educatius propis. Programem espectacles de proximitat. Tenim un espai propi del que volem fer un lloc representatiu i referent.
- Desenvolupem projectes de Teatre Comunitari-Teatre Social.
Necessitem
- Una persona amb formació en Grau Universitari o Grau Superior de Formació Professional en l’àmbit de les Ciències socials i/o econòmiques.
Funcions i tasques
- Tramitar i justificar subvencions, licitacions, contractes, concursos públics.
- Suport a la redacció de projectes i informes amb seguiment tècnic, administratiu i financer, en col·laboració amb les altres àrees funcionals de l’organització.
- Realitzar gestió, execució i anàlisis comptable de l’organització.
- Gestionar documentació, base de dades i altres documents de seguiment.
- Mantenir una adequada comunicació amb finançadors i altres stakeholders dels projectes.
- Prestar suport a la direcció de l’organització.
Experiència, competències i habilitats necessàries
- Alt nivell comprovat de Català, Castellà i Anglès (escriptura, lectura i parla) i en Ofimàtica.
- Coneixements sòlids de comptabilitat i tècnica pressupostària.
- Experiència mínima de 3 anys en un departament de gestió econòmica, gestió de subvencions i comptabilitat en entitats del tercer sector social o cultural.
- Actituds: responsabilitat; flexibilitat; compromís amb l’organització; capacitat per treballar en equip; sensibilitat cap als problemes socials; empatia; tenacitat i bona gestió de l’estrès.
- Habilitats requerides: capacitat d’organització i planificació; capacitat d’anàlisis del context extern i intern; capacitat de generar noves idees, creativitat i innovació; capacitat de comunicació i de parlar en públic per presentacions internes i externes; autonomia i iniciativa en la resolució de problemes; gestió del temps.
- Es valorarà el coneixement del sector social i/o haver treballat en organitzacions del tercer sector i/o en organitzacions culturals
Oferim
- Una jornada de 35 hores setmanals. Podem considerar la preferència horària de la persona escollida. Treball a distància: opcionals, dos dies a la setmana un cop passat el període d’integració a l’equip i a les responsabilitats. Pot haver-hi canvi d’horaris i activitats segons necessitats de l’organització.
- Contracte indefinit.
- Incorporació immediata.
- Formar part d’un equip per a la transformació social.
Com respondre a l’oferta
- Si tens interès a presentar-te a l’oferta, prepara un text curt de motivació amb l’explicació de perquè vols treballar amb nosaltres (màxim 280 caràcters), respon aquest formulari i envia’ns el teu currículum a direccion@plaudite.org , per tal que valorem la teva candidatura.
- Acceptem candidatures fins al dia 18 de desembre de 2024 i el procés de selecció finalitzarà al gener. Es contactarà amb les candidatures preseleccionades per acordar entrevistes personals. Les candidates que no hagin rebut cap comunicació per part nostra poden donar per desestimada la seva candidatura.