Tècnica administrativa

FUNDACIÓ SALUT I COMUNITAT

Fins el 31/01/2025


SALARI: 1.859,92€ bruts mensuals (12 pagues), 22.319,08€ brut anuals (Personal tècnic superior) distribuït en 12 pagues.

Definició del lloc:
  • Aquesta figura professional estarà vinculada a l´equip de direcció d´Àrea 1 d´Inclusió Social. Les funcions estaran dedicades principalment a reforçar procediments relacionats amb la gestió de persones i la cura de l’equip professional. Estarà ubicada a les nostres instal·lacions de Barcelona (c/ Breda, 6) i, puntualment, a L’Hospitalet (c/ Belchite,6).
  • Aquest lloc de treball està vinculat a l´actuació de contractació del programa de Treball i Formació finançat pel departament de Treball de la Generalitat de Catalunya i cofinançat per la Unió Europea. Té per objecte el de millora de l’ocupabilitat de les persones treballadores en situació d’atur en situació de vulnerabilitat especial i amb dificultats per accedir al mercat laboral, que promou el Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i cofinançat per la Unió Europea.
És un lloc de treball reservat per a dones en situació de més vulnerabilitat (acreditada):
  • En situació de vulnerabilitat social (situació acreditada amb informe de serveis socials).
  • Monomarentals (acreditat a través del reconeixement oficial de situació de família monomarental)
  • En situació de violència masclista (acreditació a través dels mitjans de prova qualificats que permet l’article 33 de la Llei 5/2008, de 24 d’abril)
  • Cofinançat pel Servei d’Ocupació de Catalunya i la Unió Europea.
Funcions i responsabilitats del lloc:
  • Definició i disseny de circuits i documentació interna relacionada amb la gestió de persones de l´àrea 1.
  • Suport administratiu en els processos relacionats amb la gestió de persones de l’àrea 1.
  • Suport a la revisió de definició de perfils professionals dels equips de l’àrea 1.
  • Tasques de suport a la definició de circuit d’acollida de professionals i de benvinguda a l’àrea 1 ia l’entitat.
  • Suport a les accions de la direcció de l’àrea de cura i benestar dels equips professionals de l’àrea 1.
  • Suport a la revisió i gestió de protocols i circuits de gestió de persones de l’àrea 1.
  • Actualització de registres, emmagatzematge dinformació, anàlisi de dades, tractaments de textos i taules de dades.Tasques de coordinació amb lequip de direcció.
Formació i experiència necessària per desenvolupar les funcions (titulació, formació complementària, experiència específica i al lloc de treball…):
  • Titulació de CFGS, preferiblement en Administració i Finances o Assistència a Direcció, o formació acadèmica equivalent.
  • Valorable formació complementària en temàtiques relacionades amb gestió d’informació, qualitat, gestió de processos i/o gestió de persones.
  • Experiència laboral en llocs o tasques similars.
  • Valorable formació en utilitats de Microsoft Office i/o eines de disseny.
Habilitats, aptituds i actituds per al lloc de treball:
  • Compromís amb la tasca.
  • Capacitat organitzativa.
  • Capacitat de planificació a curt, mitjà i llarg termini.
  • Enfocament cap al compliment d’objectius.
  • Flexibilitat i adaptació.
  • Treball en equip.
  • Capacitat innovadora.
  • Habilitats comunicatives.
  • Interès cap a les noves tecnologies.
  • Motivació cap al canvi.
Altres requisits (informàtica, carnet de conduir, idiomes…):
  • Maneig d’utilitats de Microsoft Office.
  • Molt valorable maneig d’eines per a la planificació i gestió de càrregues de treball.
Altres requisits establerts a les bases del programa de Treball i Formació, promogut pel Servei d’Ocupació de Catalunya i cofinançat per la Unió Europea:
  • Contractació reservada a dones en situació de major vulnerabilitat.
  • Situació de vulnerabilitat acreditada:
  • En situació de vulnerabilitat social (situació acreditada amb informe de serveis socials).
  • Monoparentals (acreditat a través del reconeixement oficial de situació de família monoparental)
  • En situació de violència masclista (acreditació a través dels mitjans de prova qualificats que permet larticle 33 de la Llei 5/2008, de 24 dabril.
Interdependència: Dependrà de la direcció d’Àrea 1
Tipus de contracte:
  • Contracte de 12 mesos de millora docupació (contractació cofinançada pel departament dEmpresa de la Generalitat de Catalunya i la Unió Europea)
Jornada laboral: Completa (38.5h)
Horari/Torn: Horari de matí i dues o tres tardes (a organitzar segons disponibilitat de la professional)
 
Data d’incorporació: 4/03/2025 fins a 3/03/2026.

 

Ves al contingut