Tècnic en recursos humans, voluntariat i finançament
Centre Català de Solidaritat CECAS
Enviar CV a info@cecasfundacio.cat
Fins el 03/03/2025
SALARI: Entre 24.001€ i 30.000€ bruts anuals.
DESCRIPCIÓ GENERAL
- El Tècnic de finançament i Recursos Humans haurà de treballar amb l’equip de Serveis Generals encarregant-se de la redacció i justificació de projectes així com de les tasques de Recursos Humans.
FUNCIONS
GESTIÓ DE PERSONES:
- Perseguir un funcionament clar, transparent i àgil dels aspectes laborals de l’organització: horaris, vacances, baixes, permisos, etc. Aplicació del conveni laboral.
- Redactar o revisar conjuntament amb direcció els diferents perfils professionals de l’entitat (DLTs) i asissitir en els processos de selecció per cobrir vacants a l’organització.
- Definir el procés d’acollida del nou/la nova professional a l’organització, i vetllar per una bona integració als equips.
- Participar en la formació inicial per al nou personal.
- Recollir les valoracions realitzades per les persones responsables de serveis i programes, a efectes de continuïtat o finalització de relació laboral en cas de no superar el període de prova.
- Gestionar el voluntariat de l’entitat: recerca, selecció, coordinació, seguiment, baixes…
- Mantenir una interlocució fluida amb la gestoria que duu els temes laborals i supervisar l’elaboració de contractes i nòmines.
- Implantar i avaluar el Pla d’Igualtat.
- Gestió del voluntariat: Selecció acompanyament i despreniment.
FINANÇAMENT
- Realitzar la sol·licitud i presentació a les subvencions i concerts dels projectes davant les administracions finançadores i/o entitat privades així com la resolució de les hipotètiques incidències.
- Cercar noves fonts de finançament per a la gestió dels diferents serveis de l’entitat.
- Realitzar el seguiment i la justificació tècnica i econòmica dels projectes davant les administracions finançadores i/entitat privades així com la resolució de les hipotètiques incidències.
- Contribuir a la qualitat de tot tipus de documentació oficial o pròpia de la Fundació, així com l’existència d’un bon sistema d’arxiu tant físic com digital i la seva custòdia.
ALTRES TASQUES
- Participar, juntament amb Direcció, amb reunions de treball amb clients finançadors.
- Coordinar-se amb les altres persones que formen part de Serveis Generals i de la resta de l’organització.
- Assistir a formacions, jornades, conferències o similars sobres qüestions d’interès per a CECAS i/o que poden afectar les seves àrees de responsabilitat.
- Mantenir-se actualitzat/da sobre nous recursos relacionats amb els àmbits de treball de l’entitat.
COMPETÈNCIES REQUERIDES
COMPETÈNCIES BÀSIQUES I TÈCNIQUES
- Coneixements de programes d’acció social, especialment per a persones amb drogodependències.
- Coneixements i tècniques en gestió de processos.
- Coneixements d’ indicadors de control i avaluació.
- Coneixements de gestió de persones (selecció, avaluació i desenvolupament).
- Coneixements de convocatòries i concursos públics (presentació i justificació)
- Coneixements de justificació de projectes.
- Coneixements de normes i certificats ISO.
- Coneixements de normativa de Prevenció de riscos laborals.
- Coneixements de (la LOPD no és la normativa que preval a dia d’avui, jo indicaria coneixements en matèria de protecció de dades de caràcter personal)
- Coneixements de polítiques i normativa de relacions laborals.
- Coneixements d’arxiu físic i al núvol.
- Dominar les llengües catalana i castellana.
- Domini informàtic a nivell laboral (ofimàtica). Important saber-se desenvolupar en l’entorn Office 365 i treballant en el núvol. Coneixement d’Excel.
COMPETÈNCIES TRANSVERSALS
- Orientació a les persones, en especial persones amb addiccions i/o en exclusió social: desig i disposició d’ajudar i treballar en benefici de les persones, avantposant els interessos aliens als propis i mostrant una clara vocació de contribuir a millorar la vida de les persones ateses, tot detectant i satisfent les seves necessitats.
- Compromís amb l’organització: capacitat per acceptar com a propis la missió, la visió, els valors i objectius de CECAS, més el desig de pertànyer-hi i la disposició a esforçar-se en benefici de l’organització. També suposa cercar de manera activa i continua la millora de l’entitat.
- Pensament analític i crític: capacitat per identificar i comprendre una situació o problema complex i no evident, essent capaç d’interrelacionar els seus comportaments i reconèixer les causes i les seves implicacions. Establir interrelacions i vincles causals entre situacions i/o problemes que aparentment no estan connectats.
- Lideratge, relació interpersonal i treball en equip: capacitat de transmetre una visió de futur i de donar coordenades clares i precises per a la consecució d’objectius i fites. També implica guiar i donar suport a l’equip cap a aquests resultats esperats, establint vincles de respecte i confiança, generant compromís i motivació en el personal col·laborador, mantenint una actitud assertiva en les relacions i treballant de forma cooperativa i coordinada (també amb professionals de fora de l’organització), exercint un liderat participatiu.
- Autonomia i resolució de problemes: capacitat de dur a terme les funcions i tasques inherents al seu càrrec, tot abordant els potencials problemes o incidències amb confiança, responsabilitat, pro activitat, agilitat quan escaigui i seguretat.
- Organització i planificació: tenir una visió de conjunt de les pròpies tasques i del camp d’activitat i organitzar-se i prioritzar de manera lògica i ordenada les accions a dur a terme per tal d’assolir els objectius i resultats previstos, tot optimitzant l’ús del temps i els recursos disponibles.
- Flexibilitat: habilitat d’adaptar-se, cercar i aplicar respostes àgils i eficaces, en diferents i variades situacions, entorns i amb persones, responsabilitats i tasques canviants, integrant el canvi de manera positiva i constructiva.
- Disposició a l’aprenentatge: habilitat i disposició per adquirir i aplicar noves competències, valorant-les com una oportunitat de desenvolupament personal i professional.
- Comunicació: expressar i presentar les pròpies idees i entendre les dels altres de manera clara i efectiva mantenint una actitud assertiva. Demostrar capacitat per a fer un bon raonament. Utilitzar l’escolta activa, la reformulació i altres tècniques.
- Negociació: capacitat per a cercar el consens davant d’una situació en la que existeixen necessitats, interessos i posicionaments diferents, utilitzant arguments clars i suficients encaminats a assolir acords satisfactoris, entre les persones implicades, que permetin assolir els millors resultats per a tota l’organització.