Tècnic de màrqueting

Plataforma per la llengua

Respondre el formulari

Fins el 12/06/2025


SALARI: 23.500€ bruts anuals.

Plataforma per la Llengua és una entitat sense ànim de lucre que treballa per fomentar la llengua catalana, promoure’n l’ús i el coneixement, i defensar els drets lingüístics arreu de tots els territoris de parla catalana i en diversos àmbits. L’entitat requereix incorporar un tècnic de campanyes a la seva seu, situada a la ciutat de Barcelona.

ES REQUEREIX:

▪ Formació en Publicitat, Màrqueting o similars.
▪ Ple domini de les aplicacions paquet Office.
▪ Domini d’eines digitals (WordPress, CRM, Houdini, Acrelia, altres).
▪ Motivació per la llengua i la cultura catalanes.
▪ Creativitat i visió per generar noves campanyes.
▪ Iniciativa i capacitat per treballar de manera autònoma.
▪ Capacitat de comunicació i de relacions públiques.
▪ Capacitat de síntesi i d’assimilació d’un gran volum d’informació.
▪ Bon desenvolupament de treball sistemàtic i treball en equip.
▪ Català escrit i parlat (mínim Nivell C1).
▪ Orientació a resultats.
▪ Persona enèrgica, metòdica, organitzada i altament resolutiva.

ES VALORARÀ:

▪ Coneixements i/o experiències relacionades amb la captació de fons.
▪ Coneixements en xarxes socials i eines publicitàries.
▪ Polivalència.
▪ Treball en equip.
▪ Coneixements del món associatiu.
▪ Coneixement dels mitjans catalans de comunicació.
▪ Experiència prèvia en tasques similars.

TASQUES A REALITZAR:

La persona seleccionada serà responsable de les següents tasques:

▪ Pensar, dissenyar i aplicar estratègies de màrqueting per incrementar i fidelitzar els socis de l’entitat.
▪ Gestionar base de dades.
▪ Promocionar i difondre les activitats de Plataforma per la Llengua.
▪ Conjuntament amb la resta de l’equip, ajudar a: pensar, dissenyar i aplicar estratègies per millorar l’efectivitat de les comunicacions externes de l’entitat i la captació de socis.
▪ Propostes d’accions i campanyes per aconseguir nous socis i simpatitzants de l’entitat.
▪ Altres tasques i responsabilitats relacionades amb l’àrea de màrqueting, campanyes i socis de l’entitat que li puguin ser encarregades.

S’OFEREIX

• Treball en un entorn dinàmic.
• Horari flexible d’entrada i sortida.
• Possibilitat de dos dies de teletreball.
• Jornada laboral: 40 h a la setmana amb possibilitat de treballar algun cap de setmana o vespre, segons calendari d’esdeveniments de l’entitat.
• Contracte indefinit amb un període de prova de 2 mesos.

Interessats/des, feu-nos arribar el currículum indicant la referència «Campanyes» a seleccio@plataforma-llengua.cat

Ves al contingut