Tècnic/a social per la gestió d’habitatge en programes destinats a persones vulnerables

Fundacio Mambré

Fins el 30/05/2025


SALARI: De 25.000€ a 26.000€ bruts anuals.

OBJECTIUS DEL PROGRAMES D’HABITATGE SOCIAL D’AUTONOMIA DE MAMBRÉ

  • Oferir habitatge unifamiliar o compartit a persones amb autonomia personal i social que continuen en situació de vulnerabilitat i exclusió.
  • Atendre les demandes d’habitatge i el suport a l’adaptació i convivència actuant com a referent de pis.

FUNCIONS DEL LLOC DE TREBALL

  • Relació amb les entitats socials derivants. Rebre sol·licituds de les entitats derivants i valorar els casos.
  • Gestionar les altes i baixes en les places dels habitatges optimitzant l’ús de totes les places.
  • Donar a conèixer els programes i condicions de l’estada als habitatge a les persones beneficiàries i consensuar l’entrada.
  • Preparar els contractes de lloguer segons les particularitat de cada persona, programa i habitatge i gestionar la signatura i entrada a l’habitatge.
  • Acompanyament a les persones llogateres pel compliment de les responsabilitats contractuals.
  • Controlar la vigència dels contractes dels habitatges gestionats i procedir a les renovacions.
  • Gestió de la documentació i informació a través de la base de dades i arxiu de l’entitat.
  • Atendre les incidències de manteniment i coordinar l’àrea de manteniment la seva resolució.
  • En habitatge compartits, gestionar conflictes de convivència si escau.
  • Vetllar pel correcte manteniment i cura dels habitatge per part de les persones beneficiàries.
  • Vetllar els canvis de titularitat dels subministraments a nom de les persones ateses.
  • Fer seguiment i control de morositat en coordinació amb l’àrea comptable i plantejar propostes de solució.
  • Suport en la redacció de projectes i gestió de subvencions.

REQUISITS

  • Titulació universitària en l’àmbit del Treball social, Educació Social o altres ciències socials, o en l’àmbit del dret i la gestió immobiliària.
  • Experiència mínima d’un any en programes d’habitatge social, administració de finques, oficines locals d’habitatge o equivalent.
  • Domini del català i castellà nivell C1.
  • Domini d’eines informàtiques: paquet office, Excel, bases de dades, anàlisi de dades, Internet i aplicacions.

ES VALORARÀ

  • Coneixement de la normativa d’arrendaments urbans i dels ajuts i prestacions públiques relacionades amb l’habitatge.
  • Coneixement i/o experiència en prestacions socials de garantia d’ingressos.
  • Coneixements i experiència en administració i gestió econòmica d’entitats/empreses.
  • Experiència en entitats sense ànim de lucre i sensibilitat social.

COMPETÈNCIES

  • Capacitat d’iniciativa i proactivitat. Capacitat d’anàlisi. Empatia i escolta activa. Caràcter metòdic i organitzat. Aptitud per assumir responsabilitats.
  • Habilitats en les relacions interpersonals. Autoconfiança i autocontrol. Adaptabilitat i flexibilitat. Tolerància a la frustració i l’estrès. Habilitats per a la gestió o mediació de conflictes.

CONDICIONS

  • Lloc de treball situat a Barcelona.
  • Jornada: 38,5 hores setmanals.
  • Incorporació immediata.
Ves al contingut