Tècnic/a prevenció riscos laborals – Barcelona
Respondre el formulari
Fins el 17/02/2025
SALARI: 1.594,22€ bruts mensuals x 14 pagues: 22.319,08€ bruts anuals.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
A Intress busquem un/a Tècnic/a Intermedi de Prevenció de Riscos Laborals, per incorporar-se a l’equip del Departament de PRL de l’entitat, aquesta posició seriosa a la nostra Seu ubicada a la zona de Barcelona.
- La persona seleccionada haurà de proporcionar suport a l’àrea i donar suport a la persona responsable del departament.
- A més de promoure la feina segura, assegurar la prevenció dels riscos laborals i planificar-ne l’avaluació amb la finalitat d’establir les bases d’un treball segur dins de la companyia promovent el desenvolupament normal de l’activitat.
- Busquem una persona per garantir la salut emocional i mental dels treballadors al entorn laboral, a través de la prevenció i la gestió dels riscos psicosocials.
Quines funcions faries?
- Detectar les necessitats per pal·liar o disminuir els possibles accidents laborals.
- Realitzar les avaluacions de riscos laborals dels llocs i llocs de treball per tal de assegurar de forma preventiva el correcte exercici de l’activitat als centres i serveis que gestiona Intress a la Zona Nord (distribuïts per Catalunya), sent Barcelona la Seu de treball.
- Planificació de l’acció preventiva a desenvolupar en les situacions en què el control o reducció dels riscos suposa la realització dactivitats addicionals.
- Analitzar les causes derivades d’accidents i incidents per establir criteris de millora de cara a possibles esdeveniments.
- Impartir formació en matèria de PRL, emergències, evacuacions i mobilitzacions amb la finalitat de conscienciar en tècniques i hàbits de seguretat al lloc de treball.
- Realitzar simulacres d’emergència i fer informes de resultats.
- Atendre les persones responsables dels serveis per resoldre dubtes, acompanyar a la realització d’accions preventives i establir criteris comuns per a la implantació de normativa específica en PRL.
- Realitzar les avaluacions de riscos psicosocials i identificar, avaluar i prevenir els riscos psicosocials al lloc de treball.
- Assistència a Comitès de Seguretat i Salut.
- Assistència i preparació de documentació per a organismes oficials.
- CAE i altres.
Què oferim?
- Data d´incorporació: immediata, t´estem esperant!
- Tipus de contracte: indefinit, és una posició estable i volem que et quedis!
- Jornada: 38,5 h setmanals, creiem que és una possibilitat de conciliar millor la vida personal amb la laboral.
- Horari: De dilluns a divendres de 08.00h a 15.00h hi dues tardes que hauràs de triar fins a les 17.30h.
- 1 dia de teletreball.
- Projecció dins de l’entitat, volem que la persona que incorpori pugui adquirir-ne més coneixement i creixi amb nosaltres.
- Formació continuada.
- Quilometratge en el desplaçament dels serveis.
- Formaràs part d’una entitat dedicada a l’àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Requisits
Què esperem de tu?
És important que sàpigues que el lloc de treball requereix desplaçaments habituals per a la avaluació i seguiment de la PRL als serveis que gestiona Intress per tot Catalunya.
És imprescindible disposar de carnet de conduir i cotxe propi.
Formació acadèmica necessària:
- CFGS de Prevenció de Riscos Laborals.
Experiència professional necessària:
- Experiència en gestió de prevenció a SPP multicentre o SPA.
- Experiència específica en lavaluació de riscos de centres de treball i llocs de treball.
- Experiència en tramitació a Delt@
Coneixements necessaris:
- Riscos psicosocials.
- Gestió d’emergències al centre de treball.
- Idioma català mínim C1.
Altres aspectes a valorar:
- Competències Específiques: Planificació i organització, orientació a persones.
- Es valora lexperiència o coneixement en la realització de lavaluació de riscos psicosocials.
- Gestió de risc durant embaràs.
- Predisposició per visitar els serveis i donar el suport necessari a la direcció dels centres.
- Valorem molt les ganes d’aprendre, de treballar i de generar un bon ambient a Intress!
Et pot encaixar allò que busquem? Si creus que aquesta és la teva oferta, si és el que estaves buscant, no ho pensis més i apunta’t, perquè volem que formis part d’Intress.
Aquesta pot ser una bona oportunitat perquè creixis professionalment, i que nosaltres creixem amb tu!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats al III Pla de Igualtat d’Intress, al seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des d’Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere els seus processos selectius.