Tècnic/a logística d’aliments i restauració
Enviar CV a persones@assis.cat
Fins el 02/06/2025
SALARI: 25.911,69€ bruts anuals per 14 pagues.
ASSÍS treballa per millorar la qualitat de vida de les persones en situació de sense llar, oferint espais de relació positiva i fent-les protagonistes dels seus processos de canvi. Som una entitat que des de 2001 treballem de forma compromesa i innovadora per oferir atenció, serveis i acompanyament social i emocional a les persones ateses. Des de l’Associació centre d’Acollida Assís, estem cercant a un/a tècnic/a de logística d’alimentació i restauració. Formant part de l’equip de Serveis Generals, serà la persona responsable d’organitzar, planificar i coordinar-se amb la responsable de voluntariat i la resta de l’equip per a garantir un òptim servei en les activitats que desenvolupa Assís relacionades amb alimentació, en concret aquelles relacionades amb els esmorzars del centre dia, l’emmagatzematge i aprovisionament i repartiment d’aliments tant per la seu de l’entitat com dels recursos residencials.
Formant part de l’equip de Serveis Generals, serà la persona responsable d’organitzar, planificar i coordinar-se amb la responsable de voluntariat i la resta de l’equip per a garantir un òptim servei en les activitats que desenvolupa Assís relacionades amb alimentació, en concret aquelles relacionades amb els esmorzars del centre dia, l’emmagatzematge i aprovisionament i repartiment d’aliments tant per la seu de l’entitat com dels recursos residencials.
Les seves funcions es desenvoluparan en les següents àrees:
Emmagatzematge i aprovisionament aliments
-
- Responsabilitzar-se de l’emmagatzematge, control d’estoc i aprovisionament dels aliments frescos i secs, coordinant-se amb la resta de l’equip de serveis generals.
- Fer comandes de compra dels productes necessaris tant pel que fa a aliments així com consumibles o estris.
- Coordinar-se amb el tècnic de logística pel correcte emmagatzematge dels aliments.
- Traslladar al responsable de serveis generals les necessitats d’alimentació a cobrir amb compres o possibles donacions
- Assegurar-se que els aliments estiguin en correcte estat de conservació i s’emmagatzemin segons la normativa higiènic-sanitària actual.
- Decidir quins productes es faran servir pels esmorzars i repartiment d’aliments, especialment en el supòsit que hi hagi opcions no habituals.
- Col·laborar en l’elaboració de processos i polítiques de control de qualitat del servei d’alimentació.
- Proposar mecanismes per minimitzar el malbaratament alimentari.
Organització i supervisió del servei d’esmorzars
- Encarregar-se de l’obertura del centre de dia i de la posada a punt per a iniciar la preparació de l’esmorzar (aliments, begudes, espai i fitxes), garantint que el servei de menjador està llest per obrir.
- Coordinar-se amb les persones voluntàries que participen en el servei d’esmorzar, especialment amb la responsable del torn, assegurant-se que queden cobertes les diferents funcions segons planificat amb la responsable de voluntariat.
- Donar suport, en cas que sigui necessari, en qualsevol de les diferents funcions, així com supervisar que el servei es desenvolupa segons previst.
- Responsabilitzar-se que el voluntariat s’encarregui de mantenir l’ordre i neteja de la cuina durant el servei així com seguint la normativa de manipulació d’aliments.
- Assegurar-se que s’ha fet la correcta reposició de consumibles i aliments pel següent dia al acabar el servei.
- Verificar que la neteja i manteniment de l’espai del menjador s’està duent a terme correctament (neteja periòdica subcontractada, revisió de control de plagues, osmosis…), en coordinació amb el responsable de serveis generals.
- Vetllar pel compliment de tota la normativa higiènic-sanitària i de prevenció de riscos laborals en l’espai del menjador.
- Fer les comandes de compra de consumibles o estris necessaris per les tasques.
- Establir mecanismes per avaluar contínuament el nivell de qualitat del servei.
Repartiment d’aliments
- Ser la persona referent per l’equip de voluntariat de repartiment d’aliments.
- Escollir entre els productes frescos disponibles, els que s’ha de repartir aquell dia segons les dates de caducitat i la quantitat existent.
Coordinació amb la resta d’equips
- Coordinar-se amb la responsable de voluntariat per al correcte desenvolupament del servei d’esmorzars.
- Coordinar-se amb la responsable de voluntariat i l’equip de voluntariat responsable de la preparació d’aliments per a la presa de decisions per a la solució d’imprevistos, fer propostes de millora i l’actualització dels menús d’esmorzars.
- Substitució de la responsable de voluntariat en les tasques d’organitzar l’equip de voluntariat mínim indispensable per a la correcta execució dels serveis bàsics en cas de la seva absència per vacances o baixes.
- Obrir incidències de manteniment en cas que detecti la necessitat.
Requisits:
- Cicle formatiu de grau superior en logística o restauració o estudis equivalents. Es valorarà formació universitària relacionada.
- Coneixement de la principal normativa aplicable respecte a la seguretat en manipulació i emmagatzematge d’aliments
- Formació i experiència mínima de 3 anys en control d’estocs en magatzems externs i interns: supervisió d’existències, inventaris i gestió aprovisionament
- Es valorarà formació i/o interès dins de l’àmbit social (integració social o altres)
- Ofimàtica, aplicacions de gestió i sistemes d’informació i comunicació. Ús efectiu d’un ERP (Enterprise Resource Planning) i un CRM (Costumer Relationship Management)
- Català i castellà parlats, llegits i escrits. Es valoraran els coneixements d’altres idiomes
- Permís de conduir
- Responsabilitat, autonomia, orientació al client, servei i detall, capacitat de decisió
Oferim:
- Contracte indefinit amb Conveni Acció social amb infants, joves, famílies i d’altres en situació de risc
- Incorporació prevista juny 2025
- Jornada de 38,5 hores setmanals
- Horari: Dilluns 8h a 15:30h; Dimarts 8h a 17:30h; Dimecres 8h a 15:30h; Dijous 8h a 15:30h ; Divendres 8h a 14:30 amb els seus descansos corresponents
- Bon ambient de treball en una associació compromesa amb la seva missió
- Fins a 30 hores de formació continuada a realitzar durant l’any