Tècnic/a especialista en gestió de dades i comunicació

ASSOCIACIÓ PER LA RECERCA I L'ACCIÓ SOCIAL

Enviar CV a mmileo@vincle.org

Fins el 12/09/2024


SALARI: Més de 30.000€ bruts anuals.

Tasques i funcions:

  • Dissenyar i elaborar els instruments de recollida de dades i indicadors d’un servei de mediació i atenció social especialitzat en la pèrdua d’habitatge. 
  • Realitzar diferents tipus d’informes i reports de dades de servei en diferents periodicitats: diari, setmanal i mensual. Així com la memòria anual del servei.
  • Responsabilitzar-se de la recollida d’indicadors, coordinar-se amb el personal administratiu i altres professionals per garantir una recollida de dades fiable i de qualitat.
  • Proposar protocols i circuits per a la sistematizació de la recollida de dades.
  • Prioritzar i establir la planificació del treball per garantir l’arribada i explotació de les dades per a produir els informes i bases de dades amb qualitat i dintre dels terminis establerts.
  • Proposar i crear nous indicadors en relació a mancances o noves realitats que es puguin detectar en la gestió del servei o en les demandes que puguin fer les persones referents municipals.
  • Analitzar críticament i amb rigor les bases de dades i indicadors produïts, prevenir i comunicar, a partir d’aquest anàlisi, situacions complexes o problemàtiques i participar de les propostes de resolució creatives i innovadores que es puguin donar.
  • A partir de l’ús i coneixement del programari específic per a portar a terme la tasca, produir dades secundàries a partir de les primàries.
  • Elaborar informes i presentacions ordenades i clarificadores amb capacitat de poder fer arribar la informació rellevant a un públic no especialitzat.
  • Assumir i entendre els conceptes, les raons i les demandes sobre dades que puguin requerir la direcció del servei i/o les persones referents municipals.
  • Treballar en equip i coordinant-se amb la resta de professionals del servei per garantir un servei de qualitat, coordinat, eficient i eficaç.
  • Assistir a les formacions que es programin, a les reunions d’equips i a aquelles altres que es determinin.
  • Participar i aportar en aquests espais, així com en els processos d’anàlisi i millora. Avaluar i analitzar els propis resultats obtinguts des d’una perspectiva de millora contínua.
  • Complir amb tots els requeriments normatius, els codis ètics professionals, d’organització i de protecció de dades.

Requeriments i competències:

  • Grau universitari.
  • Experiència mínima de dos anys en llocs similars.
  • Nivell C de Català.
  • Nivell B2 d’altres llengües.
  • Coneixements avançats com a mínim en: gestió de bases de dades, excell i Power BI.
  • Es valorarà formació i experiència específica sobre: disseny de projectes, estratègia i qualitat.
Característiques:
  • Jornada: 38,5 hores setmanals.
  • Horari: Matins i tardes (presencials)
  • Ubicació: Barcelona ciutat.
  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Data d’incorporació: 16 de setembre.
Ves al contingut