Tècnic/a especialista en gestió de dades i comunicació
ASSOCIACIÓ PER LA RECERCA I L'ACCIÓ SOCIAL
Enviar CV a mmileo@vincle.org
Fins el 12/09/2024
SALARI: Més de 30.000€ bruts anuals.
Tasques i funcions:
- Dissenyar i elaborar els instruments de recollida de dades i indicadors d’un servei de mediació i atenció social especialitzat en la pèrdua d’habitatge.
- Realitzar diferents tipus d’informes i reports de dades de servei en diferents periodicitats: diari, setmanal i mensual. Així com la memòria anual del servei.
- Responsabilitzar-se de la recollida d’indicadors, coordinar-se amb el personal administratiu i altres professionals per garantir una recollida de dades fiable i de qualitat.
- Proposar protocols i circuits per a la sistematizació de la recollida de dades.
- Prioritzar i establir la planificació del treball per garantir l’arribada i explotació de les dades per a produir els informes i bases de dades amb qualitat i dintre dels terminis establerts.
- Proposar i crear nous indicadors en relació a mancances o noves realitats que es puguin detectar en la gestió del servei o en les demandes que puguin fer les persones referents municipals.
- Analitzar críticament i amb rigor les bases de dades i indicadors produïts, prevenir i comunicar, a partir d’aquest anàlisi, situacions complexes o problemàtiques i participar de les propostes de resolució creatives i innovadores que es puguin donar.
- A partir de l’ús i coneixement del programari específic per a portar a terme la tasca, produir dades secundàries a partir de les primàries.
- Elaborar informes i presentacions ordenades i clarificadores amb capacitat de poder fer arribar la informació rellevant a un públic no especialitzat.
- Assumir i entendre els conceptes, les raons i les demandes sobre dades que puguin requerir la direcció del servei i/o les persones referents municipals.
- Treballar en equip i coordinant-se amb la resta de professionals del servei per garantir un servei de qualitat, coordinat, eficient i eficaç.
- Assistir a les formacions que es programin, a les reunions d’equips i a aquelles altres que es determinin.
- Participar i aportar en aquests espais, així com en els processos d’anàlisi i millora. Avaluar i analitzar els propis resultats obtinguts des d’una perspectiva de millora contínua.
- Complir amb tots els requeriments normatius, els codis ètics professionals, d’organització i de protecció de dades.
Requeriments i competències:
- Grau universitari.
- Experiència mínima de dos anys en llocs similars.
- Nivell C de Català.
- Nivell B2 d’altres llengües.
- Coneixements avançats com a mínim en: gestió de bases de dades, excell i Power BI.
- Es valorarà formació i experiència específica sobre: disseny de projectes, estratègia i qualitat.
Característiques:
- Jornada: 38,5 hores setmanals.
- Horari: Matins i tardes (presencials)
- Ubicació: Barcelona ciutat.
- Tipus de contracte: Indefinit.
- Data d’incorporació: 16 de setembre.