Tècnic/a en justificació de projectes socials
Enviar CV a nescobar@abd-ong.org
Fins el 27/06/2024
SALARI: Categoria salarial de Llicenciat/da segons Conveni Acció Social.
DESCRIPCIÓ DEL LLOC VACANT
Necessitem cobrir una plaça de tècnic/a de justificació de projectes que treballi en l’àrea de subvencions de projectes socials que es desenvolupen a nivell local, autonòmic i estatal.
El o la professional treballarà amb els i les coordinacions dels serveis subjectes a subvenció per tal d’assessorar en el disseny de pressupostos, fer el seguiment de les subvencions atorgades i la justificació per acabar el cicle del projecte (recopilació de la informació, lliurament final, acompanyament en auditories).
Es requerirà coneixement en la lectura i interpretació de les bases de subvenció dels diferents nivells de l’administració i coneixement en la gestió econòmica de subvencions. Es busca una persona amb capacitat de planificació per donar suport a les intervencions en l’àmbit social.
El lloc vacant inclou la interlocució amb l’administració per a la subsanació de requeriments i aclariments de dubtes per a la bona execució dels projectes.
PERFIL DEL CANDIDAT/A:
- Estudis mínims: Titulació Universitària en Ciències Socials o Administració.
Experiència i requisits mínims:
- Experiència prèvia en entitats del Tercer Sector o en la gestió de projectes.
- Coneixements sobre la presentació de subvencions i l’acompanyament en justificacions de projectes relacionats amb la intervenció social.
- Experiència en la preparació de documentació tècnica i administrativa per a justificacions.
- Capacitat de relació amb administracions públiques locals, autonòmiques i/o estatals.
- Experiència i capacitat de treball amb equips multidisciplinaris.
- Coneixement dels paquets informàtics (domini de l’Excel, Word, Canva, etc.)
- Domini intermedi d’eines de seguiment de projecte i fulls Excel.
- Adaptabilitat a diferents plataformes online.
- Alta resolució en gestió administrativa.
- Ús d’eines col·laboratives en xarxa per l’agilització de processos i la planificació de tasques amb equips deslocalitzats.
- Coneixements de comptabilitat i gestió administrativa de RRHH.
- Perfecte coneixement de català i castellà tant oral com escrit.
Es valorarà:
- Habilitats de treball en equip
- Nivell d’anglès (mínim B1)
- Capacitat d’autonomia, organització i planificació.
- Tipus de contracte: Indefinit
- Duració: Indefinit
- Tipus de jornada: 37 hores setmanals
- Horari laboral: de dilluns a divendres tots els matins i dues tardes.
Enviar CV a nescobar@abd-ong.org