Tècnic/a en gestió i acompanyament

Amics del Moviment Quart Món Catalunya

Fins el 12/06/2025


SALARI: De 18.000€ a 24.000€ bruts anuals. Segons Conveni d'Acció Social.

Amics del Moviment Quart Món és una associació formada per persones voluntàries. Es dedica a l’acompanyament de famílies que viuen en habitatge inestable en el seu procés d’inclusió social. Les activitats que desenvolupa l’associació tenen com a objectiu l’erradicació de la pobresa i la inclusió dels col·lectius vulnerables a tots els àmbits de la societat. El voluntariat i l’equip tècnic visita les famílies allà on viuen, i organitza activitats adreçades a infants, joves i persones adultes d’aquestes famílies. Actualment, l’equip està format per una trentena de voluntaris i voluntàries i dues persones tècniques.

Busquem una persona amb experiència en el món social i coneixement del teixit associatiu i les xarxes de suport de la ciutat, i que al mateix temps estigui informada de la situació actual de l’habitatge a Barcelona. Aquesta persona realitzarà diverses funcions: atenció a famílies, gestió de voluntariat i comunicació, i funcions administratives i logístiques generals de l’entitat.

FUNCIONS I RESPONSABILITATS

a) Administració i gestió

  • Registre i seguiment de despeses, ingressos i pressupost anual.
  • Control del finançament: quotes de sòcies i donacions.
  • Gestió de les assegurances i autoritzacions de les famílies i el voluntariat.
  • Suport a la figura de coordinació en funció del projecte o activitat.

b) Acompanyament a famílies

  • Acompanyament en l’entorn privat i generació de vincle.
  • Detecció de necessitats i vinculació amb recursos (escoles, serveis socials, plataformes o federacions d’entitats, altres)
  • Coordinació del voluntariat vinculat a famílies.
  • Registre qualitatiu i quantitatiu dels acompanyaments.

c) Comunicació interna i externa

  • Gestió de xarxes socials (Instagram i Facebook)
  • Elaboració del butlletí trimestral amb suport de la figura de coordinació.
  • Actualització de la pàgina web.
  • Seguiment i registre intern de les accions de l’entitat.

d) Equip de voluntariat

  • Coordinació i gestió del voluntariat conjuntament amb la figura de coordinació.
  • Preparació d’activitats i trobades.
  • Seguiment dels acompanyaments: assignacions, coordinació i logística.

REQUISITS

  • Mínim 2 anys d’experiència en l’àmbit social.
  • Habilitats en gestió administrativa i organització.
  • Experiència en comunicació digital (xarxes socials)
  • Domini d’eines digitals: fulls de càlcul, Mailchimp, Canva.
  • Capacitat de planificació, autonomia i orientació a resultats.
  • Ple domini de català i castellà.
  • Bones habilitats comunicatives i socials.
  • Persona proactiva, flexible i amb capacitat de treballar en equip.
  • Compromís amb els valors de justícia social, inclusió, feminisme i antiracisme.
  • Coneixement del sindicalisme d’habitatge de barri, teixit associatiu de la ciutat, i recursos d’altres entitats.

ES VALORARÀ

  • Coneixement de la legislació aplicable a les ONG i associacions d’acció social.
  • Experiència en treball en xarxa.
  • Experiència en voluntariat o gestió de voluntariat.
  • Experiència en projectes de micromecenatge.

CONDICIONS LABORALS

  • Treball presencial a Barcelona.
  • Jornada de 30 hores amb possibilitat d’adaptar part de l’horari segons les necessitats de la persona tècnica i de les condicions del projecte o activitat a realitzar.
  • Incorporació a la feina a mitjans de juliol.

Data límit de recepció de currículums: 12 de juny.

Ves al contingut