Tècnic/a en gestió i acompanyament
Enviar CV a voluntariat@amicsquartmon.org
Fins el 12/06/2025
SALARI: De 18.000€ a 24.000€ bruts anuals. Segons Conveni d'Acció Social.
Amics del Moviment Quart Món és una associació formada per persones voluntàries. Es dedica a l’acompanyament de famílies que viuen en habitatge inestable en el seu procés d’inclusió social. Les activitats que desenvolupa l’associació tenen com a objectiu l’erradicació de la pobresa i la inclusió dels col·lectius vulnerables a tots els àmbits de la societat. El voluntariat i l’equip tècnic visita les famílies allà on viuen, i organitza activitats adreçades a infants, joves i persones adultes d’aquestes famílies. Actualment, l’equip està format per una trentena de voluntaris i voluntàries i dues persones tècniques.
Busquem una persona amb experiència en el món social i coneixement del teixit associatiu i les xarxes de suport de la ciutat, i que al mateix temps estigui informada de la situació actual de l’habitatge a Barcelona. Aquesta persona realitzarà diverses funcions: atenció a famílies, gestió de voluntariat i comunicació, i funcions administratives i logístiques generals de l’entitat.
FUNCIONS I RESPONSABILITATS
a) Administració i gestió
- Registre i seguiment de despeses, ingressos i pressupost anual.
- Control del finançament: quotes de sòcies i donacions.
- Gestió de les assegurances i autoritzacions de les famílies i el voluntariat.
- Suport a la figura de coordinació en funció del projecte o activitat.
b) Acompanyament a famílies
- Acompanyament en l’entorn privat i generació de vincle.
- Detecció de necessitats i vinculació amb recursos (escoles, serveis socials, plataformes o federacions d’entitats, altres)
- Coordinació del voluntariat vinculat a famílies.
- Registre qualitatiu i quantitatiu dels acompanyaments.
c) Comunicació interna i externa
- Gestió de xarxes socials (Instagram i Facebook)
- Elaboració del butlletí trimestral amb suport de la figura de coordinació.
- Actualització de la pàgina web.
- Seguiment i registre intern de les accions de l’entitat.
d) Equip de voluntariat
- Coordinació i gestió del voluntariat conjuntament amb la figura de coordinació.
- Preparació d’activitats i trobades.
- Seguiment dels acompanyaments: assignacions, coordinació i logística.
REQUISITS
- Mínim 2 anys d’experiència en l’àmbit social.
- Habilitats en gestió administrativa i organització.
- Experiència en comunicació digital (xarxes socials)
- Domini d’eines digitals: fulls de càlcul, Mailchimp, Canva.
- Capacitat de planificació, autonomia i orientació a resultats.
- Ple domini de català i castellà.
- Bones habilitats comunicatives i socials.
- Persona proactiva, flexible i amb capacitat de treballar en equip.
- Compromís amb els valors de justícia social, inclusió, feminisme i antiracisme.
- Coneixement del sindicalisme d’habitatge de barri, teixit associatiu de la ciutat, i recursos d’altres entitats.
ES VALORARÀ
- Coneixement de la legislació aplicable a les ONG i associacions d’acció social.
- Experiència en treball en xarxa.
- Experiència en voluntariat o gestió de voluntariat.
- Experiència en projectes de micromecenatge.
CONDICIONS LABORALS
- Treball presencial a Barcelona.
- Jornada de 30 hores amb possibilitat d’adaptar part de l’horari segons les necessitats de la persona tècnica i de les condicions del projecte o activitat a realitzar.
- Incorporació a la feina a mitjans de juliol.
Data límit de recepció de currículums: 12 de juny.