Tècnic/a de suport administratiu i RRHH – Girona
VINCLE- Associació per la Recerca i l’Acció Social
Respondre el formulari
Fins el 23/05/2025
SALARI: Entre 23.100€ i 25.540€ bruts anuals (segons experiència). Retribució segons Conveni d’Acció Social.
Tasques i funcions
La persona seleccionada donarà suport directe a l’equip directiu de l’àrea (direcció i sotsdireccions), i coordinarà processos administratius transversals.
- Processos de selecció de personal: organització de candidatures,convocatòries, entrevistes i documentació.
- Gestió documental: arxiu digital, seguiment de registres interns, actualització de fitxers i sistematització d’informació.
- Elaboració de quadres de seguiment i informes (Office, Excel i eines de Google Workspace).
- Suport administratiu general a la direcció i sotsdireccions de l’àrea: redacció de documents, preparació de reunions, seguiment de calendaris i tasques.
- Coordinació amb altres àrees en temes transversals i de gestió interna.
Requeriments i competències
Cerquem una persona amb capacitat analítica, discreció, rigor documental i compromís amb els valors del tercer sector.
- Formació específica en administració (CFGS o superior).
- Experiència acreditada en funcions anàlogues, mínim 3 anys.
- Formació o experiència en gestió de RRHH, gestió documental i similar, mínim 2 anys.
- Domini avançat d’Office i Google Workspace.
- Habilitats organitzatives, capacitat per gestionar volums d’informació i molta atenció al detall.
- Bona redacció i alta capacitat d’expressió escrita en català i castellà.
- Autonomia, iniciativa i capacitat per treballar en equip.
Es valorarà:
- Experiència en entitats del tercer sector o en entorns socials.
- Coneixements en gestió documental certificada o sistemes de qualitat.
- Coneixement bàsic de normativa laboral o processos de RRHH.
Característiques
- Jornada: Complerta – 38,5 hores setmanals.
- Horari: de dilluns a dijous de 9 h a 17h i divendres de 9 h a 15:30 h.
- Incorporació: Immediata.
- Ubicació: Girona.