Tècnic/a de gestió d’espais i processos administratius del Bloc 4
Enviar CV a rrhh@bloc4.coop
Fins el 23/09/2024
SALARI: Entre 24.500€ i 26.000€ bruts anuals, segons experiència, en 12 pagues.
L’Associació Bloc 4 obre una nova convocatòria per a cobrir la plaça de Tècnic/a de gestió d’espais i processos administratius. L’objectiu és garantir l’organització administrativa, el seguiment econòmic i la gestió la cessió dels espais. Desenvoluparà les seves funcions en dependència de la Coordinació de Bloc4BCN.
L’Associació Bloc4, és una entitat participada per la Confederació de Cooperatives de Catalunya, la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya i l’Associació Coòpolis -Ateneu Cooperatiu. La seva tasca principal és gestionar i liderar el projecte Bloc4 BCN, Espai Cooperatiu, un dels majors pols cooperatius d’Europa. El propòsit del projecte és contribuir al desenvolupament i la transformació socioeconòmica de la ciutat de Barcelona i de tot el territori català a través de la sensibilització i promoció del cooperativisme, la incubació i acceleració de cooperatives, potenciant la intercooperació, la connexió local i internacional i l’aliança amb altres agents culturals, educatius i empresarials.
Descripció de l’oferta
- Cerquem una persona que pugui incorporar-se al més aviat possible a l’entitat per desenvolupar el projecte del Bloc4BCN Espai Cooperatiu. Pensem en una persona resolutiva i activa amb capacitat per desenvolupar tasques força diverses i amb sentit de l’organització. Les funcions requereixen habilitats socials per relacionar-se d’una manera assertiva i respectuosa amb proveïdors i persones usuàries. També ha de ser flexible i propositiva per poder aportar la seva visió en un moment de construcció del projecte.
- La tasca de la plaça d’administració és la de donar suport a la gestió del projecte estructural del Bloc4BCN, tant en la part econòmica com l’administrativa. Serà responsable d’executar les següents:
Funcions:
- Gestió de la correspondència i el correu electrònic genèric de l’entitat.
- Gestió de l’arxiu físic i digital.
- Manteniment a la base de dades.
- Manteniment i explotació de l’ERP i Back Office.
- Contacte i gestió de les reserves d’espais (aules, sala d’actes, sales reunions…): elaboració de pressupostos i atenció a les necessitats de les persones usuàries.
- Suport administratiu a la Coordinació pel seguiment econòmic de l’entitat.
- Relació amb proveïdors (seguiment dels serveis, facturació i pagaments).
- Emissió i seguiment del cobrament de factures dels espais llogats.
- Relació amb la gestoria pels tancaments trimestrals i anuals.
- Gestió i suport en la justificació del conveni i altres subvencions.
- Coordinació del manteniment de l’edifici i del material juntament amb consergeria i proveïdors.
- Suport a projectes i a les activitats del Bloc4BCN.
Habilitats necessàries:
- Autonomia, iniciativa, treball en equip i sentit de l’organització.
- Adaptabilitat, flexibilitat, ganes i voluntat de treballar de manera col·laborativa.
- Habilitats socials.
- Nivell ofimàtic elevat (full de càlcul i processador de text).
- Comunicació oral i escrita en llengua catalana.
- Comunicació àgil amb clients i proveïdors.
Requisits:
- Experiència mínima de 2 anys exercint una posició similar.
- Formació en administració/comptabilitat i economia social.
- Coneixements de comptabilitat i gestió econòmica.
- Experiència en la justificació de subvencions.
Valorem:
- Formació complementària en l’àmbit de l’economia social.
- Coneixements de la normativa aplicable al sector.
- Coneixements en gestió econòmica.
- Trajectòria dins de l’economia social i solidària.
- Formació complementària en gestió de projectes o entitats.
- Experiència en sistemes d’ERP (Quipu).
Oferim:
- Jornada completa de 37,5h setmanals.
- Contracte indefinit. Categoria Grup 3 Nivell 1 del Conveni d’oficines i despatxos.
- Lloc de treball a Barcelona (Carrer Constitució 19, BLOC 4).
- Treballar al Bloc4BCN (Barcelona), el nou centre del cooperativisme a Barcelona.
- Flexibilitat horària.
- Incorporació immediata.
- Període de prova de 2 mesos.