Tècnic/a de gestió administrativa [Menors 30 anys]

Federació d'Ateneus de Catalunya

Enviar CV a ateneus@ateneus.cat

Fins el 17/01/2025


SALARI: Segons conveni, 21.900€ bruts anuals.

 Requisits per la candidatura:

  • Graduat/da en Gestió Administrativa, Administració i Finances, Assistència a la Direcció o similar, que hagi finalitzat els estudis després de l’any 2022.
  • Menor de 30 anys.
  • Beneficiari/a del Sistema Nacional de Garantia Juvenil.
  • Inscrit/a com a persona demandant d’ocupació no ocupada (DONO) al Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
  • En situació d’atur.

Perfil dels candidats/es:

  • Persona dinàmica, resolutiva, amb imaginació i creativitat.
  • Responsabilitat i disposició a l’aprenentatge.
  • Informàtica: domini complet de les eines informàtiques i, en especial, del Paquet Office.
  • Coneixement de llengua catalana nivell C1.
  • Bon desenvolupament de treball sistemàtic i capacitat d’organització.
  • Capacitat de treball en equip i amb una clara orientació al client.
  • Iniciativa i capacitat de treballar de manera autònoma.
  • Adaptabilitat i polivalència.
  • Capacitat de comunicació.

 Es valorarà:

  • Coneixement i implicació en el sector associatiu cultural o social.
  • Experiència en l’atenció al públic.
  • Experiència en la gestió de material.

Funcions:

  • Gestió administrativa de l’oficina.
  • Atenció telefònica i emissió de trucades.
  • Gestió de determinats serveis oferts per l’entitat.
  • Gestió del magatzem de l’entitat.
  • Gestió de la base de dades.
  • Reclamació impagats.
  • Responsabilitat en el bon ús i el manteniment de l’ordre dels locals de la seu social.
  • Gestió de la correspondència.
  • Organització i arxivament de la documentació.
  • Suport a les altres àrees en els aspectes administratius.
  • Garantia i optimització dels recursos necessaris logísticament (telefonia, subministraments, etc.).

Condicions laborals:

  • Treball presencial en un entorn dinàmic.
  • Jornada laboral: 40h a la setmana.
  • Salari segons conveni (21.900 euros bruts anuals)
  • Contracte en pràctiques de 12 mesos.
  • Incorporació immediata.
  • Lloc de treball a la ciutat de Barcelona.
  • En funció de l’experiència i coneixements de la candidatura, es podrà valorar el reajustament d’algunes de les tasques assignades.

 Interessats/des:

  • Enviar CV a: ateneus@ateneus.cat indicant a l’assumpte “Tècnic/a de Gestió Administrativa” abans del 17 de gener de 2025.
  • IMPORTANT: Juntament amb l’enviament del CV, cal adjuntar el certificat de garantia juvenil actualitzat.
Ves al contingut