Tècnic/a de comunicació

FUNDACIÓ BAYT AL-THAQAFA

Fins el 31/05/2025


SALARI: De 23.000€ a 23.500€ bruts anuals x 12 pagues.

Identificació del lloc de treball

  • Posició de tècnic/a de comunicació.

Descripció del lloc de treball

La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.

La persona contractada s’integrarà al departament d’Interculturalitat i comunicació de l’entitat. En coordinació amb la direcció del Departament, les tasques a realitzar estaran orientades al disseny i execució d’accions comunicatives, d’acord amb la missió, la visió i els valors de l’entitat. La persona seleccionada s’encarregarà de donar visibilitat a les activitats i projectes de l’organització, així com d’implementar estratègies de comunicació que posin en relleu el compromís de l’entitat amb la perspectiva intercultural i antiracista. També participarà en espais de coordinació interns i de representació externs en què participa l’entitat.

Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per aprendre i conviure amb la diversitat cultural i per contribuir a construir una societat intercultural.

La Fundació Bayt al-Thaqafa està compromesa amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats. Per garantir una millor representativitat dins de l’entitat, es valoraran positivament les candidatures de perfils infrarepresentats.

Principals responsabilitats i funcions

  • Planificació i implementació d’estratègies de comunicació externes i internes i edició de continguts.
  • Vetlla pel manteniment de la imatge i la identitat corporativa de la Fundació.
  • Actualització de la pàgina web.
  • Elaboració del butlletí electrònic.
  • Definició i disseny de materials corporatius: fulletons, memòries, cartelleria, etc.
  • Gestió de xarxes socials.
  • Disseny i implementació de campanyes comunicatives de sensibilització i incidència.
  • Relació amb els mitjans de comunicació i elaboració de reculls de premsa.
  • Representació en xarxes i espais de participació.
  • Anàlisi de mètriques i redacció d’informes d’impacte.
  • Suport en l’organització d’esdeveniments.

Aptituds, coneixements i competències requerides

  • Formació universitària superior en periodisme o comunicació.
  • Coneixements en gestors de continguts, especialment Drupal
  • Coneixements de programes d’edició de fotografia i vídeo
  • Coneixements de programes de maquetació
  • Nivell avançat d’Ofimàtica.
  • Habilitats de treball en equip
  • Es valorarà formació o coneixements en cultures àrab i Islam.
  • Coneixements sobre Drets humans i compromís amb la seva defensa i amb l’antiracisme.
  • Nivell alt de català i castellà. Es valorarà coneixement d’àrab.
  • Actituds i habilitats socials i de comunicació
  • Capacitat de planificació, organització, polivalència, adaptació i resolució ràpida d’incidències.
  • Orientació a la qualitat.
  • Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.

Condicions laborals

  • Contracte: Indefinit
  • Distribució horària: 35h/ setmana
  • Incorporació: immediata

Dades de contacte

Ves al contingut