Tècnic/a de comunicació
Enviar CV a roger.boncompte@bayt-al-thaqafa.org
Fins el 31/05/2025
SALARI: De 23.000€ a 23.500€ bruts anuals x 12 pagues.
Identificació del lloc de treball
- Posició de tècnic/a de comunicació.
Descripció del lloc de treball
La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.
La persona contractada s’integrarà al departament d’Interculturalitat i comunicació de l’entitat. En coordinació amb la direcció del Departament, les tasques a realitzar estaran orientades al disseny i execució d’accions comunicatives, d’acord amb la missió, la visió i els valors de l’entitat. La persona seleccionada s’encarregarà de donar visibilitat a les activitats i projectes de l’organització, així com d’implementar estratègies de comunicació que posin en relleu el compromís de l’entitat amb la perspectiva intercultural i antiracista. També participarà en espais de coordinació interns i de representació externs en què participa l’entitat.
Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per aprendre i conviure amb la diversitat cultural i per contribuir a construir una societat intercultural.
La Fundació Bayt al-Thaqafa està compromesa amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats. Per garantir una millor representativitat dins de l’entitat, es valoraran positivament les candidatures de perfils infrarepresentats.
Principals responsabilitats i funcions
- Planificació i implementació d’estratègies de comunicació externes i internes i edició de continguts.
- Vetlla pel manteniment de la imatge i la identitat corporativa de la Fundació.
- Actualització de la pàgina web.
- Elaboració del butlletí electrònic.
- Definició i disseny de materials corporatius: fulletons, memòries, cartelleria, etc.
- Gestió de xarxes socials.
- Disseny i implementació de campanyes comunicatives de sensibilització i incidència.
- Relació amb els mitjans de comunicació i elaboració de reculls de premsa.
- Representació en xarxes i espais de participació.
- Anàlisi de mètriques i redacció d’informes d’impacte.
- Suport en l’organització d’esdeveniments.
Aptituds, coneixements i competències requerides
- Formació universitària superior en periodisme o comunicació.
- Coneixements en gestors de continguts, especialment Drupal
- Coneixements de programes d’edició de fotografia i vídeo
- Coneixements de programes de maquetació
- Nivell avançat d’Ofimàtica.
- Habilitats de treball en equip
- Es valorarà formació o coneixements en cultures àrab i Islam.
- Coneixements sobre Drets humans i compromís amb la seva defensa i amb l’antiracisme.
- Nivell alt de català i castellà. Es valorarà coneixement d’àrab.
- Actituds i habilitats socials i de comunicació
- Capacitat de planificació, organització, polivalència, adaptació i resolució ràpida d’incidències.
- Orientació a la qualitat.
- Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
Condicions laborals
- Contracte: Indefinit
- Distribució horària: 35h/ setmana
- Incorporació: immediata
Dades de contacte
- Data límit de recepció de CV: 31 de maig de 2025
- Enviar sol·licituds a roger.boncompte@bayt-al-thaqafa.org indicant a l’assumpte: “Tècnic/a de comunicació”.