Tècnic/a de comptabilitat i gestió administrativa
Cehda Ghana
Enviar CV a cehdaghana@cehdaghana.org
Fins el 17/02/2025
SALARI: 22.140,60€ bruts anuals.
LLOC DE TREBALL
- Oficina de CEHDA a Barcelona, al barri del Raval.
ORGANIGRAMA
- Dependència de la Coordinació de Gestió Econòmica de CEHDA.
FUNCIONS
Comptabilitat i tresoreria:
- Gestió fiscal i comptable.
- Gestió de pagaments/transferències.
- Supervisió documental Drive.
- Conciliació bancària de tresoreria.
- Introducció d’assentaments comptables al programa de comptabilitat.
- Previsió de tresoreria: control del flux de caixa i de comptes bancaris i tresoreria. Actualització del pla de tresoreria i sol.licitud pòlisses i tancaments pòlisses obertes.
- Presentació a l’equip de coordinació del seguiment pressupostari i de tresoreria mensualment.
- Elaboració de balanç de situació i comptes de resultats anuals.
- Suport en l’elaboració pressupost anual.
Gestoria i administració:
- Gestió de la documentació laboral i actualització del excel de control horari.
- Gestió documental de facturació.
- Suport en tasques de justificació de projectes.
- Revisió de necessitats materials i gestió de la compra.
- Representació i participació en l’espai de coordinació d’entitats a l’Espai Erasme.
- Gestió documental d’alta i baixa de sòcies , comunicació amb elles i cobrament de quotes.
- Suport en el muntatge/desmuntatge d’exposicions de l’entitat.
- Entrega de beques de manutenció , transport i menjar o altres a persones beneficiàries de l’entitat quan es faci en oficina.
- Control de l’inventari de l’entitat.
- Suport en tasques d’organització documental i arxiu de l’entitat.
- Suport en incidències amb entitats bancàries i de subministraments de serveis.
- Assistència telefònica i gestió de cites per a assesorament jurídic.
- Suport en les gestions d’altes i baixes de persones treballadores i en la comunicació amb la gestoria.
PERFIL QUE ES REQUEREIX
FORMACIÓ PREFERENT:
- Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc. o Cicle Formatiu de Grau Superior de Comptabilitat i Gestió Administrativa.
EXPERIÈNCIA REQUERIDA:
- 3 anys d’experiència demostrable en comptabilitat i gestió administrativa; es valorarà positivament si és en entitats del tercer sector.
COMPETÈNCIES BÀSIQUES:
- Nivell alt oral i escrit del català i del castellà.
- Nivell mitjà d’anglès.
- Nivell alt paquet Office (word, excel avançat, powerpoint, etc).
- Domini d’eines d’ofimàtica (pdf, wordpress,IG,FB).
- Eines de Google Drive (google calendar, meet, etc).
- Domini de programes de comptabilitat.
COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:
- Experiència amb grans taules d’excel (taules dinàmiques).
- Coneixements de comptabilitat i eines de gestió comptable.
- Coneixements de gestió pressupostària.
- Coneixements en gestió fiscal (impostos, retencions, liquidacions, etc.).
COMPETÈNCIES TRANSVERSALS:
- Orientació a resultats i resolució de problemes.
- Flexibilitat i capacitats de resposta al canvi.
- Planificació i organització.
- Capacitat relacional i comunicativa.
- Treball en equip.
TIPUS DE CONTRACTACIÓ:
- Jornada de 30h/setmanals, contracte de 6 mesos, convertible a indefinit i vinculat a un projecte bianual.
- Règim presencial de matí (de dilluns a divendres de 9h a 14:30h i una tarda a concretar)
- Incorporació: inicis o mitjans de març 2025.
Envia la teva carta de presentació i CV per correu electrònic a cehdaghana@cehdaghana.org indicant a l’assumpte del correu “COMPTABILITAT CEHDA”. Data límit 17 DE FEBRER DE 2025