Tècnic/a de comptabilitat i gestió administrativa

Cehda Ghana

Fins el 17/02/2025


SALARI: 22.140,60€ bruts anuals.

LLOC DE TREBALL

  • Oficina de CEHDA a Barcelona, al barri del Raval.

ORGANIGRAMA

  • Dependència de la Coordinació de Gestió Econòmica de CEHDA.

FUNCIONS

Comptabilitat i tresoreria:

  • Gestió fiscal i comptable.
  • Gestió de pagaments/transferències.
  • Supervisió documental Drive.
  • Conciliació bancària de tresoreria.
  • Introducció d’assentaments comptables al programa de comptabilitat.
  • Previsió de tresoreria: control del flux de caixa i de comptes bancaris i tresoreria. Actualització del pla de tresoreria i sol.licitud pòlisses i tancaments pòlisses obertes.
  • Presentació a l’equip de coordinació del seguiment pressupostari i de tresoreria mensualment.
  • Elaboració de balanç de situació i comptes de resultats anuals.
  • Suport en l’elaboració pressupost anual.

Gestoria i administració:

  • Gestió de la documentació laboral i actualització del excel de control horari.
  • Gestió documental de facturació.
  • Suport en tasques de justificació de projectes.
  • Revisió de necessitats materials i gestió de la compra.
  • Representació i participació en l’espai de coordinació d’entitats a l’Espai Erasme.
  • Gestió documental d’alta i baixa de sòcies , comunicació amb elles i cobrament de quotes.
  • Suport en el muntatge/desmuntatge d’exposicions de l’entitat.
  • Entrega de beques de manutenció , transport i menjar o altres a persones beneficiàries de l’entitat quan es faci en oficina.
  • Control de l’inventari de l’entitat.
  • Suport en tasques d’organització documental i arxiu de l’entitat.
  • Suport en incidències amb entitats bancàries i de subministraments de serveis.
  • Assistència telefònica i gestió de cites per a assesorament jurídic.
  • Suport en les gestions d’altes i baixes de persones treballadores i en la comunicació amb la gestoria.

PERFIL QUE ES REQUEREIX

FORMACIÓ PREFERENT:

  • Titulació universitària en Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Empresarials, Economia, etc. o Cicle Formatiu de Grau Superior de Comptabilitat i Gestió Administrativa.

EXPERIÈNCIA REQUERIDA:

  • 3 anys d’experiència demostrable en comptabilitat i gestió administrativa; es valorarà positivament si és en entitats del tercer sector.

COMPETÈNCIES BÀSIQUES:

  • Nivell alt oral i escrit del català i del castellà.
  • Nivell mitjà d’anglès.
  • Nivell alt paquet Office (word, excel avançat, powerpoint, etc).
  • Domini d’eines d’ofimàtica (pdf, wordpress,IG,FB).
  • Eines de Google Drive (google calendar, meet, etc).
  • Domini de programes de comptabilitat.

COMPETÈNCIES TÈCNIQUES:

  • Experiència amb grans taules d’excel (taules dinàmiques).
  • Coneixements de comptabilitat i eines de gestió comptable.
  • Coneixements de gestió pressupostària.
  • Coneixements en gestió fiscal (impostos, retencions, liquidacions, etc.).

COMPETÈNCIES TRANSVERSALS:

  • Orientació a resultats i resolució de problemes.
  • Flexibilitat i capacitats de resposta al canvi.
  • Planificació i organització.
  • Capacitat relacional i comunicativa.
  • Treball en equip.

TIPUS DE CONTRACTACIÓ:

  • Jornada de 30h/setmanals, contracte de 6 mesos, convertible a indefinit i vinculat a un projecte bianual.
  • Règim presencial de matí (de dilluns a divendres de 9h a 14:30h i una tarda a concretar)
  • Incorporació: inicis o mitjans de març 2025.

Envia la teva carta de presentació i CV per correu electrònic a cehdaghana@cehdaghana.org indicant a l’assumpte del correu “COMPTABILITAT CEHDA”. Data límit 17 DE FEBRER DE 2025

Ves al contingut