Tècnic/a de Comptabilitat

Intress

Respondre el formulari

Fins el 30/04/2025


SALARI: 1.824,39€ bruts mensuals x 14 pagues: 25.541,52€ bruts anuals.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Intress cerca un/a Tècnic/a de Comptabilitat per a incorporar-se al Departament de Finances de l’entitat, seria per estar a la nostra Seu de Barcelona.
La persona seleccionada haurà de realitzar tasques de l’àrea de comptabilitat, fent gestió i comptabilitat dels serveis que gestionem amb la finalitat d’assegurar que les dades queden registrats i facilitar el coneixement de la situació econòmica de l’entitat.

Què faràs?

  • Comptabilitat de factures rebudes i control del circuit de proveïdors.
  • Comptabilitat analítica de costos.
  • Conciliació bancària i caixa auxiliar.
  • Facturació dels diferents clients de l’entitat i dels serveis.
  • Realitzar la comptabilitat dels serveis, emetre factures als clients i conciliar tancaments bancaris amb l’objectiu d’assegurar que es disposi de totes les dades necessàries per al seu posterior anàlisi i presentació.

Què oferim?

  • Incorporació: immediata, t’estem esperant!
  • Contracte: indefinit, és una posició estable, volem que t’hi quedis!
  • Jornada: 38,5h setmanals.
  • Horari: De dilluns a divendres de 08.00h -15.00h i dos tardes (a escollir) de 08.00h-17.30h.
  • 1 dia de teletreball.
  • Projecció dins de l’entitat, volem que la persona que incorpori pugui adquirir més coneixement i creixi amb nosaltres.
  • Formació continuada per tenir coneixement de l’àmbit social o bé d’altres especialitats relacionades amb la posició.
  • Formaràs part d’una entitat dedicada a l’àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.

Requisits

Què esperem de tu?

Formació acadèmica necessària:

  • Graus relacionats amb la Gestió Administrativa/Comptabilitat o titulacions relacionades.

Experiència professional necessària:

  • Experiència de 2 anys realitzant funcions i tasques similars.

Coneixements necessaris:

  • Normativa comptable actual.
  • Coneixements de comptabilitat analítica i per centres de cost.
  • Excel i taules dinàmiques.

Altres aspectes a valorar:

  • Microsoft Dynamics 365/Finance and Operation.
  • Capacitat analítica, proactivitat i organització.
  • Experiència en la gestió de diferents serveis/clients.
  • Valorem molt l’actitut positiva, les ganes de treballar i de generar un bon clima de feina a Intress!

Si és la oferta que estaves esperant, no ho pensis més, aquesta és la teva oportunitat! Uneix-te a l’equip!

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’III Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

Ves al contingut