Tècnic/a d’administració i justificacions de subvencions

Coordinadora d'Entitats del Poble Sec

Fins el 31/10/2024


SALARI: Segons escala salarial del Conveni Col·lectiu del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural de Catalunya, grup professional V, Oficial Administratiu/iva.

Descripció de l’entitat 

La Coordinadora d’Entitats del Poble-Sec és una federació d’associacions i entitats, sense ànim de lucre, amb  compromís social i cultural al barri del Poble-Sec de Barcelona.

Té per objectius, entre d’altres, fomentar i defensar la vida associativa i la participació ciutadana, col·laborar en la  millora de les condicions de vida quotidiana, defensar el dret de totes les persones i col·lectivitats a l’accés a la cultura,  promocionar tota classe d’activitats de caràcter general i d’interès col·lectiu per als veïns i veïnes del barri, afavorir la  inclusió social de col·lectius en risc i afavorir la convivència i la participació.

Perfil  demandat (requisits indispensables)

La Coordinadora d’Entitats del Poble Sec necessitem incorporar a l’equip tècnic una persona, professional amb experiència en justificacions econòmiques de subvencions i convenis de les institucions públiques (Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona i Generalitat de Catalunya) i privades, Caixa ProInfància i d’altres entitats privades (fundacions).

  • Una persona amb el Grau Superior d’Administració i Finances (adjuntar títol).
  • Alt nivell del full de càlcul Excel (i en general del paquet Office).
  • Domini del català i castellà parlat i escrit (acreditar nivell).

Es valorarà

  • Experiència acreditada en justificacions econòmiques de subvencions de les institucions públiques.
  • Alt coneixement de les normatives de subvencions (Ajuntament de Barcelona, Diputació de Barcelona i Generalitat).
  • Alt coneixement de les plataformes virtuals de tràmits de les administracions públiques.
  • Incorporació immediata.
  • Una persona metòdica i ordenada.

Aquesta persona treballarà en coordinació i amb la supervisió del tresorer, de la secretaria tècnica i de comptabilitat.

Tasques a realitzar (en relació a les subvencions)

  • Planificació (calendarització) de les diferents justificacions econòmiques.
  • Recopilació (Excel de seguiment), des del moment de l’atorgament, de la documentació econòmica necessària per a la justificació final del programa subvencionat.
  • Elaboració de la memòria econòmica final del programa subvencionat, (formularis normalitzats requerits per cada finançador).
  • Preparació de la documentació econòmica necessària per a la justificació final del programa subvencionat (despeses i el seu corresponent justificant de pagament).
  • Presentació telemàtica de la justificació.
  • Donar resposta als requeriments i, si escau, preparar la documentació econòmica del programa subvencionat per a una auditoria.

Facturació

  • Confeccionar factures, tramesa (en alguns casos electrònica), i seguiment del pagament.

Caixa

 Anotar les entrades i sortides de caixa i arqueig mensual.

 Assessories

 Assessorament a les entitats de La Coordinadora en matèria de subvencions, tant a l’hora de demanar-les (suport en l’elaboració del pressupost, del tràmit telemàtic, etc. com en el moment de la justificació).

  • Assessorament en matèria de fiscalitat associativa i de contractació de personal, assegurances, etc..

 S’ofereix

  • Jornada laboral de 15 hores setmanals presencials.
  • Horari de matí o tarda, a concretar, de dilluns a divendres.
  • Contracte indefinit o professional independent (autònom).
  • Incorporació immediata.

Les persones interessades han de fer arribar el seu CV a secretaria@poblesec.org abans del  dijous 31 d’octubre a les 14 h.

Ves al contingut