Tècnic/a d’Administració
Enviar CV a administracio@perviure.org
Fins el 29/09/2024
SALARI: Entre 19.000 i 22.000€ anuals bruts, 12 pagues/any, negociable segons perfil. Segons escalat salarial de l’entitat.
Perviure, SCCL és una cooperativa de serveis que té per objectiu gestionar i acompanyar grups i comunitats en el seu procés d’autopromoció d’habitatge col·lectiu. Ho fem amb una mirada integral que incorpora totes dimensions i perspectives: la humana, ’econòmica-financera, la jurídica i la constructiva. L’atenció a la diversitat és un dels pilars de la nostra manera de fer i en aquest sentit estem obertes i interessades en ampliar l’equip de treball també des d’aquesta perspectiva. Volem incorporar una persona per a desenvolupar les tasques administratives de l’entitat i dels projectes de cohabitatge que acompanyem. Valorarem l’experiència de les persones candidates en aquest camp, les habilitats personals per la realització d’aquestes tasques, i la capacitat de treball en equip.
Funcions del lloc de treball
- Realització de tasques administratives: mecanització i arxiu de la documentació administrativa i legal, conciliació bancària, coordinació de la informació per a la presentació dels models tributaris i llibres oficials, gestió de factures, atenció telefònica i gestió del correu d’administració, etc.
- Suport en temes administratius, organitzatius i logístics de la cooperativa i dels projectes de cohabitatge.
- Suport a les tasques de gestió econòmica de l’entitat i dels projectes de cohabitatge en coordinació amb la persona encarregada de la gestió interna de l’entitat: seguiment periòdic del pressupost anual i plans de tresoreria.
- Suport amb la gestió de recursos humans de la cooperativa coordinant-se amb la persona encarregada de la gestió interna.
- Realització de les tasques associades a la presentació de pressupostos i justificació econòmica de les subvencions atorgades a la cooperativa, així com d’altres programes i projectes de la cooperativa.
Perfil de la persona candidata
Requisits:
- Coneixements i experiència professional en l’àmbit administratiu i de gestió econòmica.
- Domini del paquet Microsoft Office i eines de treball telemàtiques.
- Domini del Català i Castellà parlats i escrits correctament.
Competències:
- Capacitat d’adaptació, empatia i habilitats interpersonals.
- Motivació en formar part d’un projecte empresarial cooperatiu.
- Capacitat organitzativa, de planificació i proactivitat.
- Iniciativa i autonomia.
- Anàlisi i resolució de problemes.
- Habilitats per treballar en equip.
- Capacitat d’aprenentatge.
Es valorarà:
- Experiència associativa i/o cooperativa, personal o professional.
- Coneixements i/o experiència en entitats i projectes de l’Economia Social i Solidària.
- Coneixement i experiència en la gestió de subvencions.
- Capacitat de comunicació oral i escrita.
- Coneixement de programes de gestió i comptabilitat.
Condicions:
Jornada:
- Contracte a jornada complerta (35 hores setmanals). Possibilitat de negociació segons disponibilitat i perfil.
Lloc de treball i horari:
- Oficina de Perviure: c/ Casp 43 baixos, Barcelona.
- Possibilitat de teletreballar fins a un màxim del 30%.
- Horari adaptable a necessitats personals i del lloc de treball.
Contracte:
- Contracte laboral indefinit.
Data prevista d’incorporació:
- Principis d’octubre 2024.
Presentació de candidatura i terminis:
- Les persones que vulguin presentar candidatura, cal que enviïn a administracio@perviure.org posant “tècnic/a d’administració 2024” en l’assumpte, la següent informació:
- Currículum vitae.
- Vídeo senzill de motivació de màxim 2 min de durada.
Data límit de presentació de candidatures: 29 de Setembre de 2024, 23h 59min.
A partir de l’1 d’octubre es valoraran les candidatures rebudes i es contactarà amb les persones preseleccionades per fer una entrevista personalitzada.