Tècnic-a Contractual
Enviar CV a jcarbonell@habitat3.cat
Fins el 02/03/2025
SALARI: 25.911,72€ bruts anuals.
La Fundació Hàbitat3 – Gestora d’habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya, necessita incorporar al seu equip un/a Tècnic/a polivalent per donar suport a l’equip de la Fundació.
La seva funció serà gestionar els immobles, dins de l’ Àrea Contractual a nivell contractual, jurídic, econòmic i administratiu, atenent a propietaris i llogaters, i en coordinació estreta amb les altres àrees de la Fundació.
Busquem una persona organitzada, dinàmica, i responsable, amb experiència en la gestió administrativa immobiliària, especialment de lloguers, per treballar en equip i créixer professionalment amb la Fundació.
Funcions a desenvolupar:
- Gestió de tot el cicle de contractes de cessió i lloguer social.
- Gestionar la documentació contractual, liquidacions, assegurances, fiances, ITP i subministraments per tal de garantir el compliment de les obligacions contractuals.
- Gestionar i dur a terme els cobraments i pagaments dels contractes buscant sempre l’eficiència del servei.
- Confecció de contractes, pròrrogues, renúncies, addendes i altres documents contractuals.
- Seguiment dels contractes de cessió i lloguer social.
- Programació dels rebuts de cessió i lloguer.
- Actualització de rendes.
- Gestionar comunitats de veïns, pagaments i documentació del parc propi d’habitatges per garantir el compliment de les obligacions contractuals.
- Gestions administratives vinculades.
- Gestió de la morositat.
- Gestió dels pisos buits.
- Atenció a propietaris, llogaters, entitats, Administracions públiques i tercers.
- Arxiu documental i manteniment actualitzat de la base de dades (TAAF).
- Reportar informes de l’activitat a la responsable de l’àrea.
- Coordinar-se contínuament amb les altres àrees.
Experiència laboral i coneixements:
Es demana:
- Estudis de cicle de grau superior o nivell universitari.
- Experiència prèvia en empresa d’administració de finques o departament de formalització contractual.
- Coneixements de la normativa legal (LAU, LPH, índex de referencia, etc.)
- Coneixements de liquidacions de ITP i fiances.
- Utilització d’eines d’ofimàtica, especialment Excel i TAAF.
- Nivell avançat de català i castellà.
- Formació, coneixements o experiència en entitats sense ànim de lucre.
- Compromís amb la missió social de la Fundació.
- Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita.
- Capacitat per treballar de manera col·laborativa amb altres departaments i amb comunitats diverses, persona polivalent.
- Flexibilitat i adaptabilitat per gestionar diferents casuístiques.
- Resolució de problemes i presa de decisions, capacitat analítica.
- Organització, priorització i també treball metòdic.
Es valora personal amb certificat de discapacitat mínim del 33%.
Oferim:
- Contracte indefinit. Horari de jornada completa, flexibilitat horària i teletreball, amb incorporació immediata. Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc.