Tècnic-a Contractual

FUNDACIÓ HABITAT3 TERCER SECTOR SOCIAL

Fins el 02/03/2025


SALARI: 25.911,72€ bruts anuals.

La Fundació Hàbitat3 – Gestora d’habitatge social del Tercer Sector Social de Catalunya, necessita incorporar al seu equip un/a Tècnic/a polivalent per donar suport a l’equip de la Fundació.
La seva funció serà gestionar els immobles, dins de l’ Àrea Contractual a nivell contractual, jurídic, econòmic i administratiu, atenent a propietaris i llogaters, i en coordinació estreta amb les altres àrees de la Fundació.
Busquem una persona organitzada, dinàmica, i responsable, amb experiència en la gestió administrativa immobiliària, especialment de lloguers, per treballar en equip i créixer professionalment amb la Fundació.

Funcions a desenvolupar:

  • Gestió de tot el cicle de contractes de cessió i lloguer social.
  • Gestionar la documentació contractual, liquidacions, assegurances, fiances, ITP i subministraments per tal de garantir el compliment de les obligacions contractuals.
  • Gestionar i dur a terme els cobraments i pagaments dels contractes buscant sempre l’eficiència del servei.
  • Confecció de contractes, pròrrogues, renúncies, addendes i altres documents contractuals.
  • Seguiment dels contractes de cessió i lloguer social.
  • Programació dels rebuts de cessió i lloguer.
  • Actualització de rendes.
  • Gestionar comunitats de veïns, pagaments i documentació del parc propi d’habitatges per garantir el compliment de les obligacions contractuals.
  • Gestions administratives vinculades.
  • Gestió de la morositat.
  • Gestió dels pisos buits.
  • Atenció a propietaris, llogaters, entitats, Administracions públiques i tercers.
  • Arxiu documental i manteniment actualitzat de la base de dades (TAAF).
  • Reportar informes de l’activitat a la responsable de l’àrea.
  • Coordinar-se contínuament amb les altres àrees.

Experiència laboral i coneixements:

Es demana:

  • Estudis de cicle de grau superior o nivell universitari.
  • Experiència prèvia en empresa d’administració de finques o departament de formalització contractual.
  • Coneixements de la normativa legal (LAU, LPH, índex de referencia, etc.)
  • Coneixements de liquidacions de ITP i fiances.
  • Utilització d’eines d’ofimàtica, especialment Excel i TAAF.
  • Nivell avançat de català i castellà.
  • Formació, coneixements o experiència en entitats sense ànim de lucre.
  • Compromís amb la missió social de la Fundació.
  • Excel·lents habilitats de comunicació verbal i escrita.
  • Capacitat per treballar de manera col·laborativa amb altres departaments i amb comunitats diverses, persona polivalent.
  • Flexibilitat i adaptabilitat per gestionar diferents casuístiques.
  • Resolució de problemes i presa de decisions, capacitat analítica.
  • Organització, priorització i també treball metòdic.

Es valora personal amb certificat de discapacitat mínim del 33%.

Oferim:

  • Contracte indefinit. Horari de jornada completa, flexibilitat horària i teletreball, amb incorporació immediata. Les condicions per al lloc de treball es regiran segons el Conveni col·lectiu de treball de Catalunya d´acció social amb infants, joves, famílies i d´altres en situació de risc.
Ves al contingut