Tècnic/a administratiu/va
Enviar CV a coordinaciogregal@gmail.com
Fins el 11/05/2025
SALARI: Segons conveni.
Lloc de treball: Tècnic/a administratiu/va.
Data aproximada d’incorporació: Immediata.
Descripció del lloc de treball:
L’ESCOLA GREGAL SCCL busca un tècnic/a administratiu/va amb un perfil versàtil, crític i compromès amb la transformació social, per assumir les gestió econòmica del projecte de menjador solidari.
Es tracta d’una oportunitat per formar part d’un projecte de base, amb un fort arrelament al territori i un enfocament comunitari, on es valora especialment el companyerisme, l’esperit de lluita, la implicació social i la capacitat de treballar des de l’escolta i l’acció col·lectiva.
Responsabilitats i funcions:
- Gestió administrativa general de l’entitat (arxiu, correspondència, correu electrònic, etc.)
- Control i registre de la comptabilitat bàsica (factures emeses i rebudes, cobraments i pagaments, conciliació bancària, etc.)
- Seguiment i gestió del pressupost del projecte i suport en la planificació econòmica.
- Elaboració de documents administratius (informes interns, justificacions de despeses, certificats, etc.)
- Suport en la gestió i justificació de subvencions i ajuts públics i privats.
- Coordinació amb la gestoria (nòmines, assegurances socials, fiscalitat, etc.)
- Organització i manteniment de l’arxiu físic i digital de l’entitat.
- Gestió de compres i proveïdors (comandes, albarans, control d’estocs bàsics, etc.)
- Suport administratiu a l’equip tècnic i coordinació amb altres àrees del projecte.
- Control de la documentació legal de la cooperativa (estatuts, acords d’assemblea, assegurances, contractes…).
Requisits:
- Formació en Administració i Gestió, Gestió Empresarial, Comptabilitat o similar (CFGS, grau o equivalent).
- Experiència mínima de 2 anys en tasques administratives i de gestió econòmica, preferentment en entitats del tercer sector, cooperatives o associacions.
- Coneixement de programes de gestió comptable i financera.
- Familiaritat amb la gestió i justificació de subvencions públiques i privades.
- Bon domini d’eines ofimàtiques (Word, Excel, Drive, correu electrònic…).
- Capacitat organitzativa, autonomia i rigor en el seguiment de processos administratius.
- Habilitats per treballar en equip, comunicació fluïda i actitud proactiva.
- Compromís amb els valors de l’economia social i solidària, el treball comunitari i la justícia social.
Es valorarà:
- Coneixement del context social del barri i experiència prèvia en entitats d’acció social o comunitària.
- Disponibilitat per incorporar-se de manera immediata o en breu termini.
Condicions laborals:
- Contracte temporal 6 mesos amb possibilitat de continuïtat indefinida.
- Ambient de treball càlid, humà i horitzontal.
- Jornada parcial 10h/set compatible amb altres projectes o estudis.
- Flexibilitat horària d’entrada i sortida entre les 8:00 h i les 17:30 h, amb possibilitat de teletreball.