Responsable del Projecte Formació Laboral per persones migrants
Enviar CV a direccio@migrastudium.org
Fins el 16/06/2025
SALARI: Segons Conveni d’Acció Social.
La Fundació Migra Studium és un centre social promogut per la Companyia de Jesús a Catalunya. Treballem per a la dignitat i els drets de les persones migrades més vulnerables i els seus fills/es. Ho fem a través de l’acollida, la formació i la incidència política. Fonamentats en valors com el diàleg, la justícia i la solidaritat, treballem en la construcció d’una societat més integrada en els seus vessants intercultural i religiós.
El projecte de formació laboral de Migra Studium ofereix capacitació bàsica en àrees professionals com l’electricitat, la fontaneria, la cuina i les cures, i habilitats laborals com la puntualitat i el treball en equip, amb l’objectiu de facilitar la inserció laboral a persones migrants en situació de vulnerabilitat. A més, crea un espai de confiança on els participants poden compartir inquietuds i reforçar vincles comunitaris.
Busquem una persona que, en dependència de direcció, sigui la responsable del Projecte de Formació laboral de l’entitat
Funcions com a Coordinador/a del projecte de Formació Laboral
- Coordinar, gestionar i fer el seguiment del projecte.
- Ser el referent tècnic del projecte dins i fora de la fundació.
- Planificar, dissenyar, executar i avaluar les activitats pròpies del projecte.
- Garantir que l’equip del projecte acull, acompanya i fa el seguiment de les persones que participen en el projecte, especialment a les que tinguin necessitats especials (atenció, diagnòstic, disseny de plans de treball i formació, avaluació social, gestió documental i elaboració d’informes, derivacions a altres entitats i serveis, …).
- Ajudar en la cerca de materials, metodologies que permetin la millora contínua del projecte.
- Acompanyar l’equip voluntari (acollida, seguiment, proposta de formació…) i planificar les prioritats i tasques a desenvolupar.
- Gestionar la incorporació del voluntariat al projecte seguint les indicacions de la responsable de voluntariat.
- Realitzar les tasques de gestió que es derivin del projecte:
- Administratives (entrevistes d’accés, seguiment de l’assistència, contacte amb les alumnes, certificats…).
- Supervisar la definició i redacció del projecte (objectius, activitats, pressupost)
- Avaluació periòdica dels objectius i redacció de la memòria.
- Sol·licitud i justificació de subvencions pel projecte
- Relacionades amb la comunicació i difusió.
Participar activament en:
-
- Reunions de responsables de projectes
- Activitats de formació i reunions de treball que es proposin des de la direcció de l’entitat.
- Col·laboracions i treball en xarxa amb altres entitats, altres agents, que siguin necessàries per al funcionament del projecte i el seguiment de les persones
- Donar informació relacionada amb els projectes i serveis de Migra Studium.
- Participar a les accions de sensibilització de l’entitat.
Requisits
- Identificació i compromís amb la missió i valors de la fundació Migra Studium.
- Titulació de grau universitari, preferentment en l’àmbit de les ciències socials.
- Experiència en projectes d’acompanyament a persones migrants.
- Habilitat en les relacions interpersonals.
- Capacitat de treball en equip.
- Experiència en el treball i gestió d’equips voluntaris
- Disponibilitat i flexibilitat horària.
- Domini escrit i parlat del català, castellà i anglès.
Es valorarà
- Domini d’eines informàtiques i coneixement de CRM.
- Experiència en tasques de gestió i en la col·laboració en entitats socials
- Coneixement dels recursos i serveis socials a la ciutat de Barcelona.
- Es valoraran coneixement d’altres llengües.
- Competència socioeducativa en el treball amb persones migrades.
Condicions laborals
- Incorporació: setembre 2025
- Jornada de 38,5h en horari de matí i tarda
Persones interessades enviar el seu currículum a direccio@migrastudium.org indicant “Oferta Formació Laboral”
Per a més informació, consultar el web:
https://www.migrastudium.org/formacio-laboral