Responsable del projecte de Formació

Fundació Migra Studium

Fins el 22/01/2025


SALARI: Segons conveni d´Acció Social.

Busquem una persona que, en dependència de direcció, sigui la responsable del Projecte de Formació i coordini els cursos de formació laboral de l’entitat.

Funcions com a Coordinador/a del projecte de Formació Laboral:

  • Planificar, dissenyar, executar i avaluar les activitats pròpies del projecte.
  • Garantir que l’equip del projecte acull, acompanya i fa el seguiment de les persones que participen en el projecte, especialment a les que tinguin necessitats especials (atenció, diagnòstic, disseny de plans de treball i formació, avaluació social, gestió documental i elaboració d’informes, derivacions a altres entitats i serveis, …).
  • Ajudar en la cerca de materials, metodologies que permetin la millora contínua del projecte.
  • Acompanyar l’equip voluntari (acollida, seguiment, proposta de formació…) i planificar les prioritats i tasques a desenvolupar.
  • Participar activament en:
    • Reunions de coordinació de l’equip del projecte de formació.
    • Activitats de formació i reunions de treball que es proposin des de la direcció de l’entitat.
    • Treball en xarxa amb altres entitats i altres agents que siguin necessàries per al funcionament del projecte i el seguiment de les persones
  • Realitzar les tasques de gestió que es derivin del projecte:
    • Administratives (entrevistes d’accés, seguiment de l’assistència, contacte amb les alumnes, certificats…).
    • Avaluació periòdica dels objectius i redacció de la memòria.
    • Relacionades amb la comunicació i difusió.

Funcions com a Responsable del projecte de Formació

  • Coordinar, gestionar i fer el seguiment del projecte.
  • Coordinar i acompanyar l’equip del projecte distribuint tasques.
  • Convocar i proposar l’ordre del dia de les reunions de coordinació de l’equip del projecte (tècnics/ques i/o voluntariat).
  • Ser el referent tècnic del projecte dins i fora de la fundació.
  • Supervisar la definició i redacció del projecte (objectius, activitats, pressupost).
  • Avaluar periòdicament el projecte i redactar la memòria final
  • Gestionar la incorporació del voluntariat al projecte seguint les indicacions de la responsable de voluntariat.
  • Vetllar pel bon ús, l’ordre i la neteja dels espais i materials necessaris per al desenvolupament del projecte.
  • Participar activament en:
    • Reunions de responsables de projectes.
    • Activitats de formació i reunions de treball que es proposin des de la direcció de l’entitat.
    • Establir col·laboracions i participar en el treball en xarxa amb altres entitats altres agents que siguin necessàries per al funcionament del projecte i el seguiment de les persones
  • Donar informació relacionada amb els projectes i serveis de Migra Studium.
  • Participar a les accions de sensibilització de l’entitat.

Requisits

  • Titulació de grau universitari, preferentment en l’àmbit de les ciències socials.
  • Experiència en projectes d’acompanyament a persones migrants.
  • Identificació i compromís amb la missió i valors de la fundació Migra Studium.
  • Competència socioeducativa en el treball amb persones migrades.
  • Domini escrit i parlat del català, castellà i anglès.
  • Es valoraran coneixement d’altres llengües.
  • Coneixement dels recursos i serveis socials a la ciutat de Barcelona.
  • Habilitat en les relacions interpersonals.
  • Capacitat de treball en equip.
  • Disponibilitat i flexibilitat horària.
  • Experiència en tasques de gestió i en la col·laboració en entitats socials
  • Experiència en el treball i gestió d’equips voluntaris
  • Domini d’eines informàtiques i coneixement de CRM.

Condicions laborals

  • Incorporació: febrer- març de 2024.
  • Jornada de 38,5h en horari de matí i tarda.

Persones interessades enviar el seu currículum a mc.delafuente@migrastudium.org indicant “Oferta Formació”

Ves al contingut