Responsable de Projecte (Barcelona). Ref.: RP PI BAR

ASOCIACIÓN PROVIVIENDA

Respondre el formulari

Fins el 17/09/2024


SALARI: 1.804,78 € (14 pagues) + 207,45 € (complement coordinació) (12 pagues).

DESCRIPCIÓ:

  • Centre de Treball: C/ Leiva Nº3, Barcelona.
  • Programa: Projecte d’ Acollida de Protecció Internacional mitjançant acció concertada.
  • Jornada: 38,25 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres.
  • Tipus de contracte: Indefinit.
  • Data d’ incorporació: Immediata.
  • Període de prova: 6 mesos.
  • Dependència jeràrquica: Responsable Tècnica Àrea de Migració i Refugi.
  • Dependència funcional: Responsable Àrea de Migració i Refugi.

MISSIÓ DEL LLOC

L’Associació Provivienda busca un/a responsable de Projecte en Protecció Internacional per a la seva seu a Barcelona per liderar i gestionar l’equip que treballa en el marc de l’Àrea Migració i Refugi de l’entitat, impulsant la millora contínua i l’excel·lència en l’atenció a persones refugiades i sol·licitants d’asil.

El/la responsable s’assegura que el funcionament del Programa s’adhereix a la normativa de gestió i rendició de comptes del Sistema d’Acollida de Protecció Internacional i Temporal, brinda atenció i acompanyament de qualitat mitjançant la gestió de l’equip i assegura una coordinació i representació eficients tant de manera interna com externa.

DESCRIPCIÓ DE FUNCIONS (SENSE CARÀCTER LIMITATIU):

Coneixement Tècnic i Maneig de Procediments

  • Conèixer i manejar els Manuals de Gestió i Procediments de Protecció Internacional (SAPIT).
  • Mantenir actualitzat el coneixement sobre normatives i regulacions rellevants i assegurar que aquest coneixement es manté actualitzat en els equips.
  • Implementar i avaluar els procediments de protecció internacional en el projecte assegurant el compliment dels estàndards de qualitat i l’ eficàcia de les intervencions.
  • Coordinar l’ adequació del projecte a les normatives i procediments vigents tant a nivell nacional com de la Comunitat Autònoma.
  • Garantir el compliment dels estàndards de protecció internacional en totes les activitats del projecte.

Gestió i Coordinació Operativa

  • Assegurar una correcta gestió, seguiment i justificació tècnic i econòmica del projecte
  • Coordinar les activitats del projecte de manera eficient i coherent, mantenint una comunicació fluida amb l’ equip i amb les responsables tècniques.
  • Elaborar memòries avaluatives del treball realitzat segons la periodicitat demanada per l’ Administració Pública o quan ho requereixi l’ entitat.
  • Realitzar seguiment de les propostes presentades i resoldre requeriments i reformulacions en coordinació amb l’ equip i la responsable tècnica d’ Àrea.
  • Identificar necessitats i oportunitats gestió actuacions complementàries que enforteixin la consecució objectius previstos i millorin la qualitat de vida de les persones que acompanyem.
  • Assegurar el compliment dels requeriments dels finançadors públics i privats

Coordinació estratègica interna i externa

  • Representar l’entitat en fòrums i reunions amb entitats públiques, privades i del tercer sector enfortint les aliances i col·laboracions estratègiques.
  • Gestionar i donar seguiment a les necessitats i plantejaments estratègics provinents de les diferents àrees.
  • Acompanyar els equips i referents territorials en la implementació del projecte.
  • Identificar i establir nous contactes amb entitats o agents del territori des dels quals poder potenciar el nostre impacte en el territori.
  • Planificar, liderar i/o participar activament en reunions d’equip, de coordinació internes i les estatals.
  • Col·laborar amb la coordinació estatal de Protecció Internacional per millorar la qualitat i eficàcia del projecte, complint amb els requisits dels finançadors i de l’entitat, especialment en matèria de monitoratge i rendició de comptes.

Gestió de Recursos humans i financers

  • Administrar de manera eficient els recursos financers, humans i materials assignats al programa.
  • Cercar i captar recursos per al programa a través de finançaments, col·laboracions amb entitats públiques o convenis de rerefons social.
  • Seleccionar, gestionar i formar el personal de l’ equip necessari, així com el voluntariat, incloent-hi la gestió d’ oficina.
  • Assegurar i promoure la formació interna i externa del personal.
  • Donar suport tècnic a altres àrees de l’ entitat en el disseny tècnic i pressupostari del projecte.
  • Garantir el compliment dels objectius, rendició de comptes i metodologia del projecte, incloent terminis, lliuraments de memòries i execució del projecte.

Desenvolupament Professional i Col·laboració

  • Promoure el desenvolupament professional de l’ equip a través de la formació i capacitació contínua.
  • Fomentar la col·laboració entre els diferents equips i àrees de l’entitat.
  • Establir aliances estratègiques amb altres organitzacions o entitats afins.
  • Participar en esdeveniments i conferències rellevants per al projecte.
  • Contribuir al creixement i millora contínua del projecte i de l’ entitat.
  • Establir estratègies gestió equip des dels elements fonamentals del model lideratge de l’ entitat.

BENEFICIS

  • Flexibilitat horària d’ entrada i sortida.
  • Teletreball a temps parcial
  • 60 hores de lliure disposició, a més de 23 dies de vacances (per a jornades completes anuals)
  • Oportunitats de conciliació laboral i personal.
  • Oportunitats de carrera i desenvolupament professional.
  • PC i Smartphone amb accés a entorn M365.

FOMACIÓ ACADÈMICA

  • Titulat/ada en Ciències Socials, Dret o àrees afins.

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

  • Formació en migracions internacionals.

EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL

  • Experiència demostrable no menor a dos anys en gestió d’ equips.
  • Experiència de dos anys en intervenció individual, grupal i treball comunitari amb persones en situació de vulnerabilitat.
  • Experiència de dos anys en gestió de projectes d’ atenció a persones sol.licitants i beneficiàries de protecció internacional.
  • Experiència de dos anys en gestió i justificació de projectes.

ALTRES REQUISITS

  • Coneixements d’informàtica nivell avançat (Office)

VALORABLE

  • Formació en mediació per a la resolució de conflictes.
  • Títol de Direcció Centres de Serveis Socials.
  • Coneixement dun segon idioma (nivell alt parlat i escrit).
  • Formació en intervenció des de la perspectiva de gènere.
  • Formació en enfocament de drets.
  • Certificat de discapacitat com a mínim del 33%.
  • Carnet de conduir i vehicle propi.

 

Ves al contingut