Recepcionista – Administrativa a Vic

EL SAFAREIG

Fins el 20/11/2024


SALARI: De 19.000€ a 21.000€ bruts anuals. Segons conveni col·lectiu d’acció social.

Descripció del lloc de treball:

  • Es precisa per informadora/recepcionista/administrativa per a Servei d’intervenció especialitzada en l’àmbit de les violències masclistes.

Requisits:

Formació:

  • Cicle formatiu de grau superior en administració o equivalent.
  • Nivell avançat d’ofimàtica Word, Excel, etc.
  • Coneixements facturació i comptabilitat.
  • Formació en gènere o violències masclistes.

Experiència:

  • Experiència en atenció telefònica i presencial.
  • Experiència en el maneig de base de dades.
  • Experiència en facturació i comptabilitat.
  • Experiència realitzant tramitacions administratives.
  • Experiència prèvia com administrativa en l’àmbit social.

Altres competències: Capacitat d’aprenentatge, treball en equip, motivació, empatia, capacitat d’organització i habilitats socials.

Funcions:

  • Atenció telefònica i presencial.
  • Gestió d’agenda i maneig de base de dades.
  • Gestió de facturació i comptabilitat.
  • Realització i seguiment tramitacions administratives.

Jornada completa

Lloc: Vic

Contractació subjecta a licitació.

Enviar carta de presentació i CV a balmamartinez@safareig.org

 

Ves al contingut