Persona d’Administració
Federació d’Associacions Veïnals de Barcelona (Favb)
Enviar CV a favb@favb.cat
Fins el 11/10/2024
SALARI: 26.642,00€ bruts anuals.
Busquem una persona motivada amb visió, iniciativa i experiència en projectes d’acció comunitària-veïnal i per a tasques d’administració i assessoria fiscal i comptable.
Funcions i tasques a desenvolupar
- Suport administratiu coordinat amb el departament: comptabilitat, pressupostos, tributs, requeriments, etc.
- Suport administratiu a les diferents àrees de la Federació.
- Assessoraments a entitats veïnals de la Federació en matèries, fiscals i comptables.
- Gestió de subvencions.
- Auditories tant de projectes com de comptes anuals .
Imprescindible
- CFGS o superior en en gestió administrativa o equivalent.
- Experiència mínima de 2 anys en un lloc de treball similar.
- Coneixements informàtics a nivell d’usuari amb solvència per poder desenvolupar‐se amb els programes de gestió administrativa.
- Coneixement del món associatiu veïnal i dels moviments socials de Barcelona.
- Gran capacitat d’organització i logística.
- Bona redacció de continguts en català i castellà.
- Persona empàtica, responsable i compromesa.
Es valorarà
- Coneixement i formació de gènere.
- Coneixement en formacions de prevenció contra les violències masclistes.
- Coneixement de l’ús d’una comunicació inclusiva i llenguatge no sexista.
Contracte i horari laboral
- 35 hores setmanals (Jornada completa).
- Presencialitat, disponibilitat i flexibilitat segons les necessitats i horaris al llarg dels projectes.
- Incorporació immediata.
Enviar CV’s i carta de motivació a favb@favb.cat. Data de recepció de candidatures fins a l’11/10/2024. El procés s’anirà fent durant la rebuda de CV’s.