Persona d’Administració

Federació d’Associacions Veïnals de Barcelona (Favb)

Enviar CV a favb@favb.cat

Fins el 11/10/2024


SALARI: 26.642,00€ bruts anuals.

Busquem una persona motivada amb visió, iniciativa i experiència en projectes d’acció comunitària-veïnal i per a tasques d’administració i assessoria fiscal i comptable.

Funcions i tasques a desenvolupar

  • Suport administratiu coordinat amb el departament: comptabilitat, pressupostos, tributs, requeriments, etc. 
  • Suport administratiu a les diferents àrees de la Federació. 
  • Assessoraments a entitats veïnals de la Federació en matèries, fiscals i comptables. 
  • Gestió de subvencions.
  • Auditories tant de projectes com de comptes anuals .

Imprescindible

  • CFGS o superior en en gestió administrativa o equivalent. 
  • Experiència mínima de 2 anys en un lloc de treball similar. 
  • Coneixements informàtics a nivell d’usuari amb solvència per poder desenvolupar‐se amb els programes de gestió administrativa.
  • Coneixement del món associatiu veïnal i dels moviments socials de Barcelona.
  • Gran capacitat d’organització i logística.
  • Bona redacció de continguts en català i castellà.
  • Persona empàtica, responsable i compromesa.​

Es valorarà

  • Coneixement i formació de gènere.
  • Coneixement en formacions de prevenció contra les violències masclistes.
  • Coneixement de l’ús d’una comunicació inclusiva i llenguatge no sexista.

Contracte i horari laboral

  • 35 hores setmanals (Jornada completa).
  • Presencialitat, disponibilitat i flexibilitat segons les necessitats i horaris al llarg dels projectes.
  • Incorporació immediata.

Enviar CV’s i carta de motivació a favb@favb.cat. Data de recepció de candidatures fins a l’11/10/2024. El procés s’anirà fent durant la rebuda de CV’s. 

Ves al contingut