Perfil de comptabilitat i administració
Enviar CV a recursoshumans@lluisosdegracia.cat
Fins el 20/09/2024
SALARI: A convenir segons el Conveni del Lleure.
Els Lluïsos de Gràcia som una associació sociocultural i esportiva sense ànim de lucre. El principal objectiu de l’entitat és l’educació d’infants i joves en el temps de lleure, així com oferir activitats per a tothom. Als Lluïsos hi ha secció de bàsquet, bàdminton, tennis taula, corals per a totes les edats, grups de teatre, un Agrupament Escolta i un esplai i infinitat d’activitats obertes al barri. L’entitat també disposa d’un bar i d’un teatre, on s’hi realitzen espectacles.
Busquem una persona que s’encarregui de forma responsable de les tasques d’administració, entre d’altres:
- Gestió completa de la comptabilitat, introducció d’assentaments i arxiu.
- Aproximadament 6.000 apunts.
- Conciliacions bancàries.
- Seguiment de pressupostos (de l’entitat i de projectes i activitats)
- Gestió tresoreria (pagaments, gestió d’efectiu, previsions tresoreria, etc.)
- Interlocució amb les seccions de Lluïsos per la seva gestió econòmica.
- Coordinació amb la persona responsable de la tresoreria de l’entitat i amb direcció.
Formació requerida:
- CFGS en Administració i Finances, valorable Grau en Administració i Direcció d’Empreses, en Ciències Empresarials.
- Català parlat i escrit.
- Coneixement de les eines informàtiques bàsiques (Microsoft Office) i d’A3CON.
Experiència professional: Es valorarà l’experiència en un lloc similar i l’experiència associativa.
Competències personals: Capacitat d’organització i planificació. Capacitat per treballar en equip, de manera autònoma i amb iniciativa. Responsabilitat. Empatia.
Jornada de 37,5 hores setmanals. Horari a pactar, entre matins i tardes.
Incorporació Immediata.
Envieu el CV a recursoshumans@lluisosdegracia.cat abans de l’20 de setembre i indiqueu tres raons concretes per optar a aquesta plaça. No acceptarem documents de més de dues pàgines.