Perfil de comptabilitat i administració

Lluïsos de Gràcia

Fins el 20/09/2024


SALARI: A convenir segons el Conveni del Lleure.

Els Lluïsos de Gràcia som una associació sociocultural i esportiva sense ànim de lucre. El principal objectiu de l’entitat és l’educació d’infants i joves en el temps de lleure, així com oferir activitats per a tothom. Als Lluïsos hi ha secció de bàsquet, bàdminton, tennis taula, corals per a totes les edats, grups de teatre, un Agrupament Escolta i un esplai i infinitat d’activitats obertes al barri. L’entitat també disposa d’un bar i d’un teatre, on s’hi realitzen espectacles.

Busquem una persona que s’encarregui de forma responsable de les tasques d’administració, entre d’altres:

  • Gestió completa de la comptabilitat, introducció d’assentaments i arxiu.
  • Aproximadament 6.000 apunts.
  • Conciliacions bancàries.
  • Seguiment de pressupostos (de l’entitat i de projectes i activitats)
  • Gestió tresoreria (pagaments, gestió d’efectiu, previsions tresoreria, etc.)
  • Interlocució amb les seccions de Lluïsos per la seva gestió econòmica.
  • Coordinació amb la persona responsable de la tresoreria de l’entitat i amb direcció.

Formació requerida:

  • CFGS en Administració i Finances, valorable Grau en Administració i Direcció d’Empreses, en Ciències Empresarials.
  • Català parlat i escrit.
  • Coneixement de les eines informàtiques bàsiques (Microsoft Office) i d’A3CON.

Experiència professional: Es valorarà l’experiència en un lloc similar i l’experiència associativa.

Competències personals: Capacitat d’organització i planificació. Capacitat per treballar en equip, de manera autònoma i amb iniciativa. Responsabilitat. Empatia.

Jornada de 37,5 hores setmanals. Horari a pactar, entre matins i tardes.

Incorporació Immediata.

Envieu el CV a recursoshumans@lluisosdegracia.cat abans de l’20 de setembre i indiqueu tres raons concretes per optar a aquesta plaça. No acceptarem documents de més de dues pàgines.

Ves al contingut