Operari/a de logística i administració
Enviar CV a belen.vidri@fundaciotallers.org
Fins el 27/01/2025
SALARI: SMI x 14 pagues.
Per a cobrir una suplència amb disponibilitat immediata per a treballar en el servei de Gestió documental en la zona de Santa Coloma de Gramenet i Barcelona.
Lloc de treball a cobrir:
- Lloc de treball: Operari/a de logística i administració.
- Nom Empresa: FUNDACIÓ PRIVADA TALLERS DE CATALUNYA.
- Àmbit: Gestió Documental per el servei de Ofisfera.
- Centre de treball (ubicació): Santa Coloma de Gramenet.
- Nombre de treballadors: Més de 400.
- NIF: G- 58710435
- Adreça: Almogàvers, 18
- Població i Codi Postal: 08924 Santa Coloma Gramenet.
- Telèfon: 602 225 059
- Fax: 933 924 412
- Correu electrònic: belen.vidri@fundaciotallers.org
- Pàgina web: www.fundaciotallers.org
- Responsable de selecció: Belén Vidri.
- Càrrec del Responsable de Selecció: Tècnica de selecció de l’equip EMS i Psicòloga EMS.
Condicions laborals:
- Motiu de contracte: Substitució baixa it.
- Fundació que el/la contracta: Fundació Tallers.
- Conveni col·lectiu d’aplicació: Tallers per a persones amb discapacitat intel·lectual de Catalunya (abans Tallers per a discapacitats psíquics de Catalunya)
- Tipus de contracte: Substitució.
- Categoria laboral: PEÓ.
- Hores de conveni: 20 h/set.
- Altres condicions rellevants de conveni (vacances, etc.): cas que acabi el contracte i no hi hagi continuïtat, es liquidaran les vacances.
- Hores contractades o % jornada: 20 h/set, jornada parcial amb possibilitat d’ampliar a jornada completa.
- Horari de treball: Matí de de dilluns a divendres entre les 7:45h a 14:45h (a pactar amb el candidat/a).
Informació sobre el lloc de treball:
Perfil professional:
Funcions:
Respecte a l’activitat logística-productiva:
- Organització i transport de documentació pesant.
- Manipulació segura de materials.
- Producció per prioritats.
- Control temps de producció i dates d’entrega.
- Millora continua.
- Resistència física.
Respecte a la Qualitat:
- Organització planificació i responsabilitat.
- Fer els controls de qualitat i seguir els que ja estan definits.
- Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al referent (client o responsable) i documentar-ho.
Dur a terme totes aquelles tasques que es requereixi, d’acord amb les funcions i competències pròpies d’aquest lloc.
Formació: Estudis mitjans, administratius.
Experiència prèvia en tasques logístiques o de magatzem.
Llengües: Castellà i català.
Competències organitzacionals/tècniques:
- Organització planificació i responsabilitat.
- Fer els controls de qualitat i seguir els que ja estan definits.
- Activar qualsevol alerta de qualitat: avisar al referent (client o responsable) i documentar-ho.
Altres competències:
- Capacitat per a transportar pesos màxim de 25 kg de forma manual i pesos superiors amb suport de maquinària.
- Es valorarà experiència en coneixements informàtics per gestionar Excel, fórmules, bases de dades i PDFs.
Documentació requerida:
- IMPRESCINDIBLE: Carnet de conduïr / Certificat de discapacitat / Certificat penal.
- VALORABLE: Carnet de carretoner.