Monitor/a reforç Sala d’estudi Bon Pastor 10 hores de dilluns a dijous de 16.30h a 19h

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 18/03/2025


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum
BUSQUEM MONITOR/A PER A SALA JOVE EN BON PASTOR!

Si tens vocació educativa i t’apassiona treballar amb adolescents, t’estem esperant!
Busquem un/a monitor/a amb energia i habilitats per a motivar i acompanyar a joves en el seu procés educatiu.

Quina serà la teva missió?

  • Suport escolar: Acompanyar a adolescents de 12 a 16 anys (puntualment de Batxillerat) en la realització dels seus deures, amb especial atenció a matemàtiques, anglès i català.
  • Hàbits d’estudi: Fomentar tècniques d’organització i estratègies d’aprenentatge per a millorar la seva autonomia.
  • Dinamització i difusió: Promoure la sala d’estudi entre centres educatius, serveis socials, joves i famílies.
  • Treball en xarxa: Coordinar-se amb instituts, entitats i altres espais juvenils per a crear un entorn de suport.
  • Acompanyament educatiu: Construir vincles sòlids amb els adolescents, ajudant-los a desenvolupar responsabilitat i respectar límits.

Un barri amb reptes… i amb molt de potencial!

Es tracta d’un barri amb poca xarxa comunitària i escasses alternatives d’oci, on molts joves tenen dinàmiques de carrer. Necessitem a una persona amb iniciativa, capaç de motivar-los, connectar amb ells i establir límits de manera positiva.

Condicions

  • Horari: 10h setmanals – de dilluns a dijous de 16.30 a 19:00h.
  • Contracte: Fix discontinu.
  • Ubicació: Sala Jove en Bon Pastor.

T’animes a assumir aquest repte?

Si creus que pots aportar motivació, estructura i suport a aquests joves, et volem en el nostre equip! Inscriu-te.

Requisits

  • Estudiant d’últim curs de Magisteri, Educació Social o Integració o similar.
  • Experiència en reforç educatiu i/o intervenció amb adolescents.
  • Es valora el títol de monitor/a d’oci.
  • Persona amb recursos per a gestionar grups d’adolescents i amb capacitat de treball en xarxa.
Ves al contingut