Mentoring manager (delegació de Tarragona)

Autoocupació

Fins el 17/02/2025


SALARI: 21.022,51€ bruts anuals x 12 pagues.

Dades de l’Oferta

  • Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
  • En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a Mentoring Manager per a la nostra delegació de Tarragona.

Què és el mentoring?

  • El servei de Mentoring és un programa de voluntariat en que professionals amb experiència ajuden a persones emprenedores, treballadores autònomes i responsables de microempreses que ja han posat en marxa una empresa i necessiten acompanyament per a donar continuïtat als seus negocis i per a consolidar-los. Les persones mentores son persones empresàries, professionals i directives, que assumeixen el compromís de compartir el seu temps i la seva experiència, sense esperar res a canvi. El programa és obert a tots els col·lectius i sectors.
  • El mentoring manager és la persona que s’encarrega de fer possible la posada en marxa de les relacions de mentoring entre les persones voluntàries i les emprenedores, i vetlla pel bon funcionament cada procés, fentne un seguiment i avaluant-ne els resultats.
  • Com a membre de l’equip d’Autoocupació a Tarragona, ajudaràs en la dinamització del servei de mentoring, i col·laboraràs amb la resta de serveis que s’ofereixen des de la delegació (prospecció, formació, etc.)

Funcions:

  • Realització d’entrevistes de selecció de possibles persones mentores i empreses beneficiàries.
  • Realització de sessions informatives i accions formatives de mentoring.
  • Elecció de les parelles mentor/a-emprenedor/a i gestió de les reunions de presentació.
  • Seguiment i avaluació de les relacions de mentoring.
  • Participació en l’organització i realització d’esdeveniments (networkings i fires).
  • Participació en el servei de Prospecció i Formació (captació d’empreses col·laboradores, gestió de les pràctiques professionals d’alumnes de diferents cursos, etc.)

Requisits de la persona candidata

Formació: Grau en Administració d’Empreses, Economia, Psicologia o Pedagogia.

Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats d’assessorament, consultoria i formació, així com en orientació professional.

Competències:

  • Bones habilitats comunicatives i capacitat de parlar en públic.
  • Habilitats comercials, de negociació i orientació al client.
  • Flexibilitat i adaptació al canvi.
  • Capacitat d’aprenentatge i aplicació de nous coneixements.
  • Treball en equip, cooperació i autonomia.
  • Planificació i organització.

Idiomes:

  • Català i castellà (Nivell C1).
  • Anglès nivell B.2.1 (First). Desitjable.

Competències digitals:

  • Coneixements avançats en paquet Office.
  • Coneixements en Salesforce. Desitjable.
  • Coneixements i maneig de les xarxes socials. Desitjable.

Observacions:

  • Busquem una persona dinàmica i polivalent, amb ganes d’aprendre, habilitats comunicatives i capacitat per gestionar múltiples projectes de manera organitzada.
  • La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta compromès amb la generació d’impacte social, fomentant l’ocupabilitat a través de l’autoocupació i de l’economia social.

Incorporació: Immediata.

Localització centre de treball: Tarragona.

Persona de Contacte

  • Jordi Tabernero
  • Càrrec: Responsable de selecció de personal.
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut