Mentoring manager (delegació de Tarragona)
Autoocupació
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 17/02/2025
SALARI: 21.022,51€ bruts anuals x 12 pagues.
Dades de l’Oferta
- Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
- En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a Mentoring Manager per a la nostra delegació de Tarragona.
Què és el mentoring?
- El servei de Mentoring és un programa de voluntariat en que professionals amb experiència ajuden a persones emprenedores, treballadores autònomes i responsables de microempreses que ja han posat en marxa una empresa i necessiten acompanyament per a donar continuïtat als seus negocis i per a consolidar-los. Les persones mentores son persones empresàries, professionals i directives, que assumeixen el compromís de compartir el seu temps i la seva experiència, sense esperar res a canvi. El programa és obert a tots els col·lectius i sectors.
- El mentoring manager és la persona que s’encarrega de fer possible la posada en marxa de les relacions de mentoring entre les persones voluntàries i les emprenedores, i vetlla pel bon funcionament cada procés, fentne un seguiment i avaluant-ne els resultats.
- Com a membre de l’equip d’Autoocupació a Tarragona, ajudaràs en la dinamització del servei de mentoring, i col·laboraràs amb la resta de serveis que s’ofereixen des de la delegació (prospecció, formació, etc.)
Funcions:
- Realització d’entrevistes de selecció de possibles persones mentores i empreses beneficiàries.
- Realització de sessions informatives i accions formatives de mentoring.
- Elecció de les parelles mentor/a-emprenedor/a i gestió de les reunions de presentació.
- Seguiment i avaluació de les relacions de mentoring.
- Participació en l’organització i realització d’esdeveniments (networkings i fires).
- Participació en el servei de Prospecció i Formació (captació d’empreses col·laboradores, gestió de les pràctiques professionals d’alumnes de diferents cursos, etc.)
Requisits de la persona candidata
Formació: Grau en Administració d’Empreses, Economia, Psicologia o Pedagogia.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats d’assessorament, consultoria i formació, així com en orientació professional.
Competències:
- Bones habilitats comunicatives i capacitat de parlar en públic.
- Habilitats comercials, de negociació i orientació al client.
- Flexibilitat i adaptació al canvi.
- Capacitat d’aprenentatge i aplicació de nous coneixements.
- Treball en equip, cooperació i autonomia.
- Planificació i organització.
Idiomes:
- Català i castellà (Nivell C1).
- Anglès nivell B.2.1 (First). Desitjable.
Competències digitals:
- Coneixements avançats en paquet Office.
- Coneixements en Salesforce. Desitjable.
- Coneixements i maneig de les xarxes socials. Desitjable.
Observacions:
- Busquem una persona dinàmica i polivalent, amb ganes d’aprendre, habilitats comunicatives i capacitat per gestionar múltiples projectes de manera organitzada.
- La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta compromès amb la generació d’impacte social, fomentant l’ocupabilitat a través de l’autoocupació i de l’economia social.
Incorporació: Immediata.
Localització centre de treball: Tarragona.
Persona de Contacte
- Jordi Tabernero
- Càrrec: Responsable de selecció de personal.
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org