Educador/a Social Centre d’Acollida Infantil
Respondre el formulari
Fins el 19/03/2025
SALARI: 961,35€ bruts mensuals x 14 pagues: 13.458,9€ bruts anuals.
Ubicació Arenys de Mar (Espanya) / Vacants 1
Resum
Intress cerca un/a Educador/a Social per cobrir de manera estable en torn de mitja jornada, el servei del Centre d’Acollida de primera urgència d’infants i adolescents La Raureta, ubicat a Arenys de Mar, Barcelona.
El servei de centre d’acolliment ofereix residència temporal als menors de zero a divuit anys en situació de risc social.
La seva finalitat és elaborar el diagnòstic de la situació o del risc de desemparament d’aquests infants i adolescents respecte dels seus familiars, quan és impossible o poc aconsellable realitzar l’estudi al territori.
A partir del diagnòstic, l’equip tècnic de professionals proposa mesures d’atenció als menors ingressats.
Què faràs?
- Acompanyament als infants durant les rutines diàries prèvies a l’escola, anada a l’escola i recollida, i acompanyament de les rutines de la part del migdia.
- Observació de les dinàmiques dels infants i intervenció directa.
- Col·laborar en l’avaluació de les habilitats i anàlisis de les necessitats dels nens, nenes per a completar la Síntesi Avaluativa i/o els informes que es requereixin, amb les propostes de les mesures de protecció adequades per a garantir el benestar del nen/a o adolescent, segons la LDOIA 14/2010.
- Participar en les coordinacions setmanals de l’equip i les que correspongui amb les administracions.
- Observació, supervisió i acompanyament de visites. Registre d’aquestes i possibles incidències.
- Realitzar intervencions específiques per a cada cas posant en marxa els recursos disponibles per a garantir l’atenció més eficient.
Què oferim?
- Data d’incorporació: immediata, t’estem esperant!
- Tipus de contracte: fix-indefinit, és una posició estable.
- Jornada: 19h setmanals.
- Horari: de dilluns a divendres de 7:30 a 9:30h y de 12:15 a 14:15h.
- Formació continuada del lloc de feina i/o de l’àmbit social.
- Formaràs part d’una entitat dedicada a l’àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Requisits
Què esperem de tu?
Formació acadèmica necessària:
- Formació Universitària, habilitació en Educació Social.
Experiència professional necessària:
- Almenys 1 any d’experiència en treball amb famílies, nens i adolescents en situació de dificultat i mancances socials i relacionals.
- Experiència en infància en risc, maltractament i abús infantil.
- Experiència en atenció directa a famílies.
- Experiència en l’exploració i el diagnòstic pedagògic.
Coneixements necessaris:
- Bona capacitat de redacció.
- Nivell C de català o equivalent.
- Llei 14/2010, dels drets i oportunitats de la Infància i Adolescència.
- Sistema de protecció i tutela de la infància i adolescència a Catalunya.
- Característiques i tipologia de maltractament infantil.
Altres aspectes a valorar:
- Iniciativa i flexibilitat.
- Aplicatiu Sini@ per a la gestió dels expedients.
- Teràpia familiar sistèmica.
- Capacitat resolutiva en situacions d’urgència.
- Actitud empàtica i respectuosa.
- Capacitat de resolució de conflictes.
- Capacitat de treballar baix pressió i en situacions d’urgència.
- Bon maneig d’eines informàtiques (office, correu electrònic, etc.)
- Coneixement d’altres idiomes: àrab, anglès i/o francès.
- Important: Necessari el certificat negatiu de delictes penals de naturalesa sexual.
- Sobretot valorem molt les ganes d’aprendre, de treballar i generar un bon ambient a Intress!
Si aquesta és l’oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta’t!
Pot ser una bona oportunitat laboral. T’estem esperant!
Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’IV Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.