Educador-a Social (baixa maternitat) CREI La roureda (Lleida)

Intress

Respondre el formulari

Fins el 13/05/2025


SALARI: 1.857,69€ bruts mensuals + 154,85 plus CREI (x 14 pagues), 28.175,56€ bruts anuals.

Ubicació Lleida (Espanya) / Vacants 1

Resum

Intress necessita incorporar un/a Educador-a Social per a una baixa de maternitat de llarga durada ubicat a la zona de Lleida.

Què farás?

  • Participar, juntament amb la resta de l’equip, en el desenvolupament del pla d’atenció individualitzat.
  • Dissenyar, implementar i avaluar les activitats educatives i de suport social i entrenament específic en cada cas per desenvolupar els processos d’integració.
  • Fer el seguiment de les famílies de les noies acollides.
  • Facilitar pautes de convivència social.
  • Realitzar acompanyament en el medi i suport per realitzar gestions, suport comunitari i/o entrenament per tal de desenvolupar habilitats socials i millorar la relació familiar.
  • Revisar semestralment el Projecte Educatiu Individualitzat de les menors i/o famílies per registrar el seu correcte desenvolupament.
  • Intervenir des de l’afectivitat amb els nens, nenes i joves i contribuir d’aquesta manera al creixement harmoniós, estable i reparador.
  • Potenciar les fortaleses i recursos personals de les adolescents.

Què oferim?

  • Data d’ incorporació: inmediata.
  • Nº hores setmanals: 38h.
  • Horari: tardes de dilluns a divendres.

Requisits

Formació acadèmica necessària:

  • Diplomatura, Grau o habilitació en Educació Social.

Experiència professional necessària:

  • Temps recomanable d’experiència prèvia: 2 anys.
  • Experiència en treball amb grups.
  • Experiència en intervenció i atenció a col·lectius en situació de maltractament, dificultat social i/o dependència.

Coneixements necessaris:

  • Models d’intervenció amb infància i família.
  • Coneixements de funcions educatives en un CREI o CRAE.
  • Recursos socials per al sector de població atesa.
  • Treball en equip, gestió del conflicte i presa de decisions.
  • Coneixement dels canvis i característiques de l’adolescència.
  • Dinàmiques i organització de grups.
  • Metodologia en intervenció socioeducativa i psicosocial.
  • Coneixement de tècniques de comunicació.

Altres aspectes a valorar:

  • Dinàmiques i organització de grups.
  • Metodologia en intervenció socioeducativa i psicosocial.
  • Recursos socials per a dones víctimes de violència de gènere.

Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l’III Pla d’Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d’igualtat d’oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.

Ves al contingut