Docent en introducció a la intel.ligència artificial

Autoocupació

Fins el 19/12/2024


SALARI: 27€/h.

A. Dades de l’Empresa

  • Nom: Autoocupació.
  • Sector: Consultoria i formació.
  • Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
  • Nº de treballadors: 50-100
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
  • Telèfon: 93 490 88 60

B. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: PERSONAL DOCENT MÒDUL FORMATIU D’ INTRODUCCIÓ A LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL.
  • Ubicació del lloc de treball: Barcelona
  • Descripció:
  • Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
  • En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil de docent d’introducció a la intel·ligència artificial.

C. Requisits de la persona Candidata

Tasques principals:

  • Motivar i orientar l’alumnat per a desenvolupar les seves competències, millorar la seva ocupabilitat i/o facilitar la seva inserció laboral.
  • Impartir el contingut de l’acció formativa de manera pràctica i dinàmica fomentant la participació activa de l’alumnat.
  • Facilitar l’aprenentatge de tot l’alumnat, atenent a les necessitats específiques de cadascun dels participants.
  • Assistir als claustres de programació, seguiment i avaluació amb les persones responsables de l’acció formativa de l’entitat.

Les hores totals del mòdul d’introducció a la intel·ligència artificial és de 25 hores.

Requisits:

  • Llicenciat, enginyer, arquitecte o el títol de grau corresponent o altres títols equivalents (Àrea d’informàtica i Comunicacions, Enginyeria i Arquitectura).
  • Diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic o el títol de grau corresponent o altres títols equivalents (Àrea d’informàtica i Comunicacions, Enginyeria i Arquitectura).
  • Es requereix 1 any d’experiència a l’àmbit d’Informàtica i Comunicacions, Enginyeria i Arquitectura en cas de disposar de formació. En cas de no disposar de formació, es requereixen 3 anys d’experiència en l’àmbit d’Informàtica i Comunicacions, Enginyeria i Arquitectura.

Per acreditar la seva experiència docent, el candidat haurà de complir algun d’aquests requisits:

  • Formació metodològica o experiència docent.
  • Certificat de Professionalitat d’Habilitació per a la docència en graus A, B i C del Sistema de Formació Professional.
  • Màster Universitari de Formador de Formadors o altres acreditacions oficials equivalents.
  • Addicionalment, els tutors-formadors han d’acreditar una formació, de com a mínim 30 hores, o experiència de com a mínim 60 hores, en l’ensenyament de formació en modalitat de teleformació i en la utilització de les tecnologies de la informació i comunicació.

Idiomes: Català i castellà (Nivell C1).

Ofimàtica:

  • Coneixements i maneig de les plataformes de formació online, entorns virtuals d’aprenentatge i xarxes socials.
  • Coneixements i/o experiència en gestió de formació virtual.
  • Coneixements en Microsoft Dynamics.

Competències clau:

  • Planificació i organització.
  • Aprenentatge i utilització de coneixements.
  • Autocontrol.
  • Comunicació.
  • Empatia.
  • Orientació al client.
  • Treball en equip.

Incorporació: Incorporació a partir del mes d’abril.

Tipus de contracte: Contracte fixe discontinu.

D. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut