Docent de comptabilitat bàsica

Autoocupació

Fins el 09/12/2024


SALARI: 27€/h bruts anuals.

A. Dades de l’Empresa

  • Nom: Autoocupació.
  • Sector: Consultoria i formació.
  • Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
  • Nº de treballadors: 50-100
  • Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014.
  • Telèfon: 93 490 88 60.

B. Dades de l’Oferta

  • Plaça vacant: PERSONAL DOCENT DE COMPTABILITAT BÀSICA
  • Ubicació del lloc de treball: Tarragona.
  • Horari: Del 04/02 al 10/04, dimarts i dijous de 18 a 21h. per aula virtual. Dies presencials d’impartició de classe a Tarragona el 06/02 i 10/04. 60 hores de durada.
  • Descripció:
  • Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
  • En el marc del procés de creixement de la fundació volem incorporar un perfil de docent de comptabilitat bàsica.

C. Requisits de la persona Candidata

Tasques principals:

  • Motivar i orientar l’alumnat per a desenvolupar les seves competències, millorar la seva ocupabilitat i/o facilitar la seva inserció laboral.
  • Impartir el contingut de l’acció formativa de manera pràctica i dinàmica fomentant la participació activa de l’alumnat.
  • Facilitar l’aprenentatge de tot l’alumnat, atenent a les necessitats específiques de cadascun dels participants.
  • Assistir als claustres de programació, seguiment i avaluació amb les persones responsables de l’acció formativa de l’entitat.

Requisits:

Acreditació requerida:

  • Complir com a mínim algun dels següents requisits: Llicenciat, enginyer, arquitecte o títol de grau corresponent o altres títols equivalents.
  • Diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic o el títol de grau corresponent o altres títols equivalents.
  • Tècnic superior de la família professional d’Administració i Gestió.
  • Certificats de professionalitat de nivell 3 de la família professional d’Administració i Gestió.

Experiència professional mínima requerida:

  • Es requereix 1 any en l’àmbit de Administració i gestió. en cas de disposar de formació.
  • Es requereix 3 anys en l’àmbit de Administració i gestió. en cas de no disposar de formació.

Competència docent:

  • Complir com a mínim algun dels següents requisits:
  • Serà necessari tenir formació metodològica o experiència docent.
  • Certificat de Professionalitat de Docència de la Formació Professional per a l’Ocupació.
  • Màster Universitari de Formador de Formadors o altres acreditacions oficials equivalents.

Modalitat de teleformació:

  • A més de complir amb les prescripcions establertes anteriorment, els tutors formadors han d’acreditar una formació, d’almenys 30 hores, o experiència, d’almenys 60 hores, en aquesta modalitat i en la utilització de les tecnologies de la informació i comunicació.

Idiomes: Català i castellà (Nivell C1).

Ofimàtica:

  • Coneixements i maneig de les plataformes de formació online, entorns virtuals d’aprenentatge i xarxes socials.
  • Coneixements i/o experiència en gestió de formació virtual.
  • Coneixements en Microsoft Dynamics.

Competències clau:

  • Planificació i organització.
  • Aprenentatge i utilització de coneixements.
  • Autocontrol.
  • Comunicació.
  • Empatia.
  • Orientació al client.
  • Treball en equip.

Tipus de contracte: Contracte fixe discontinu.

D. Persona de Contacte

  • Nom: Cristina Pulido.
  • Càrrec: Responsable de RRHH
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut