Docent Certificat de Professionalitat “Gestió integrada de recursos humans”
Fundació Pere Tarrés
Respondre el formulari
Fins el 30/10/2024
SALARI: No especificat.
Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1
Resum
La Fundació Pere Tarrés cerca un/a docent expert/a en Recursos Humans per impartir el Certificat de professionalitat “Gestió integrada de recursos humans”.
Els continguts del Certificat de professionalitat son els següents:
- MF0987_3: Gestió de sistemes d’informació i arxiu:
- * UF0348: Utilització de les Bases de Dades Relacions en el Sistema de Gestió i Emmagatzematge de Dades (90h)
- MF0233_2: Ofimàtica (190h):
- * UF0319: Sistema Operatiu, Cerca de la Informació: Internet/Intranet i Correu Electrònic (30h)
- * UF0320: Aplicacions Informàtiques de Tractament de Textos (30h)
- * UF0321: Aplicacions Informàtiques de Fulles de Càlcul (50h)
- * UF0322: Aplicacions Informàtiques de Bases de Dades Relacionals (50h)
- * UF0323: Aplicacions Informàtiques per a Presentacions: Gràfiques de Informació (30h)
Qué oferim?
- Centre de treball: Centre de Formació Consultoria i Estudis de la Fundació Pere Tarrés (C/Carolines, 10)
- Modalitat: Aula virtual (zoom), alguns dies presencials al Centre de Formació Consultoria i Estudis de la Fundació Pere Tarrés (C/Carolines,10)
- Jornada laboral i horari: Dilluns a divendres de 9h a 14h.
- Duració: des del 28/01/25 al 25/09/25 (no hi harurà classes a l’agost)
- Tipus de contracte: fixe-discontinu.
Requisits
Els requisits per poder ser homologat/da pel SOC i validat/da per poder fer la formació serien:
- Acreditar 1 any d’experiència en el sector professional dels RRHH.
- Acreditar 600h de docència (fent de docent) o bé disposar del CAP, el master de professorat, el Certificat Professional de Docència de la formació professional per a l’ocupació o el d’Habilitació per a la docència en
graus a b i c del sistema de formació professional. En el cas de tenir el grau de psicologia, pedagogia, magisteri, psicopedagogia, no faria falta acreditar les 600h de docència feta. - Acreditar algun d’aquests estudis acadèmics:
- * llicenciatura, enginyeria, arquitectura o el títol de grau corresponent o altres títols equivalents.
- * diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o el títol de grau corresponent o altres títols equivalents.