Directors/res colònies d’estiu Juliol amb Anglès

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 24/04/2025


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Busquem Directors/es de Lleure amb Anglès per les Colònies d’Estiu al Juliol!
Tens experiència en direcció d’activitats de lleure i parles anglès? Vols formar part d’un projecte d’estiu amb impacte educatiu real?
Estem buscant directors/es de lleure amb capacitat de lideratge, creativitat i vocació educativa per a coordinar colònies durant el mes de juliol.

Quines seran les teves funcions?

  • Planificar i liderar les activitats educatives de les colònies: definició d’objectius, organització i cronograma.
  • Vetllar pel bon funcionament de les activitats diàries i garantir el compliment dels objectius educatius.
  • Gestionar i dinamitzar l’equip de monitors/es, assegurant una bona comunicació i cohesió.
  • Fer seguiment i avaluació de les activitats: coordinar espais de reflexió, valorar processos i resultats, i elaborar els informes finals.
  • Establir contacte fluït amb les famílies, informant del desenvolupament de les colònies i resolent dubtes o incidències.

Què oferim?

  • L’oportunitat de liderar un projecte educatiu enriquidor i transformar l’estiu dels infants.
  • Equip motivat i professional.
  • Contractació fix discontinu, amb possibilitats de continuïtat en altres projectes.
  • Suport i acompanyament per part de la coordinació general.

Període de treball:

  • Juliol 2025.
  • Horari i centre a concretar segons colònia.

Si vols viure un estiu intens i transformador, liderant equips i fent que l’estiu sigui inoblidable per als infants… Apunta’t ara!
#DireccióLleure #ColòniesEstiu #Anglès #Educació #Lideratge #TempsLliure

Requisits
Perfil que busquem:

  • Titulació de Director/a de lleure.
  • Nivell alt d’anglès (mínim C1) — es faran activitats en anglès i es treballarà amb infants en aquest idioma.
  • Experiència prèvia com a director/a en casals, colònies o activitats similars.
  • Capacitat de lideratge, resolució de conflictes, treball en equip i iniciativa pròpia.
  • Persona organitzada, empàtica, i amb visió educativa i inclusiva .
Ves al contingut