Director/a de vivendes per a gent gran -33 hores
Respondre el formulari
Fins el 22/04/2025
SALARI: 1.680€ bruts mensuals aproximats x 14 pagues.
ABD necessita incorporar un/a Director/a per als Habitatges assistits situats a Barcelona.
Aquests habitatges amb serveis són promocions de pisos de lloguer de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació (IMHAB), amb l’objectiu d’oferir a les persones grans de la ciutat de Barcelona un habitatge adaptat, segur, confortable i integrat a la comunitat que els procuri el suport que necessiten. Disposen de serveis de consergeria, teleassistència, teràpies auxiliars de geriatria, suport a la neteja i suport personal. Estan dirigides a persones de 65 anys o més, que no tenen un habitatge en propietat i que realitzen les activitats del dia a dia per elles mateixes.
Les tasques a realitzar estan relacionades amb la direcció tècnica de l’equipament, el comandament i la supervisió tècnica de la resta del personal adscrit al servei:
- Establir el primer contacte amb l’usuari/ària, la família o la persona de referència per identificar les expectatives i ajustar-les a la realitat del recurs, i arribar a terme les actuacions definides en el procés d’acollida.
- Elaborar un expedient personal de cada usuari/ària on es detallaran les dades socials i sanitàries bàsiques, un pla individual d’atenció pactat amb cada usuari/ària així com les accions i la documentació que es considerin oportunes per fer el seguiment del seu compliment.
- Planificar i supervisar les actuacions dutes a terme pels altres professionals de l´equipament.
- Informar, orientar i assessorar la gent gran respecte als recursos socials i generals de l’equipament.
- Realitzar el procediment per la instal·lació del servei de teleassistència municipal.
- Coordinar i derivar altres serveis de la comunitat (serveis socials, serveis de salut, etc)
- Atendre les demandes dels usuaris i usuàries i els seus familiars, en l’horari establert a l’equipament i sempre que sigui necessari per la urgència de la situació.
- Coordinar l’acompanyament dels usuaris a consultes externes o a l’hospital i fer-ne el seguiment.
- Intervenir en situació de crisi (dol, conflictes veïnals), en coordinació amb la resta de l´equip.
- Conduir i dinamitzar les reunions de veïns i comissions de dinamització.
- Coordinar i desenvolupar els projectes de voluntariat i ajut mutu.
- Assistir a les reunions convocades des de lIMSS i/o IMHAB.
- Representar l’Equipament a les reunions de l’Ajuntament de BCN o en altres espais de coordinació amb altres entitats, sota l’aprovació de l’IMSS.
- Vetllar pel compliment del contracte, del reglament de règim intern i les obligacions de les persones usuàries, inclòs el pagament del lloguer.
- Vetllar per la bona convivència entre els usuaris i usuàries i pel respecte a la intimitat i la resta de drets fonamentals de les persones.
- Programar la planificació setmanal dactivitats de dinamització i vetllar pel seu compliment i adaptació a les preferències i propostes de les persones usuàries.
Es farien tasques de Direcció a l’edifici d’habitatges situat al Ciutat Vella (20 hores setmanals) + Codirecció dels habitatges situats a Glòries (13 hores setmanals)
Oferim contracte indefinit en jornada parcial, de 33h setmanals, en el següent horari:
- Dilluns i dimecres de 9:00 a 15h.
- Dimarts de 9:00 a 14h i de 14:30 a 17:30h.
- Dijous de 9:00 a 14h i de 14:30 a 17:30h.
- Divendres de 9:00 a 14h.
Requisits:
- Diplomatura universitària de grau mitjà, preferentment a l’àmbit de les ciències socials i de la salut.
- Experiència d’1 any en la gestió i atenció de serveis per a gent gran.
- Experiència en el model de treball comunitari.