Director/a de vivendes per a gent gran -33 hores

ABD

Respondre el formulari

Fins el 22/04/2025


SALARI: 1.680€ bruts mensuals aproximats x 14 pagues.

ABD necessita incorporar un/a Director/a per als Habitatges assistits situats a Barcelona.

Aquests habitatges amb serveis són promocions de pisos de lloguer de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació (IMHAB), amb l’objectiu d’oferir a les persones grans de la ciutat de Barcelona un habitatge adaptat, segur, confortable i integrat a la comunitat que els procuri el suport que necessiten. Disposen de serveis de consergeria, teleassistència, teràpies auxiliars de geriatria, suport a la neteja i suport personal. Estan dirigides a persones de 65 anys o més, que no tenen un habitatge en propietat i que realitzen les activitats del dia a dia per elles mateixes.

Les tasques a realitzar estan relacionades amb la direcció tècnica de l’equipament, el comandament i la supervisió tècnica de la resta del personal adscrit al servei:

  • Establir el primer contacte amb l’usuari/ària, la família o la persona de referència per identificar les expectatives i ajustar-les a la realitat del recurs, i arribar a terme les actuacions definides en el procés d’acollida.
  • Elaborar un expedient personal de cada usuari/ària on es detallaran les dades socials i sanitàries bàsiques, un pla individual d’atenció pactat amb cada usuari/ària així com les accions i la documentació que es considerin oportunes per fer el seguiment del seu compliment.
  • Planificar i supervisar les actuacions dutes a terme pels altres professionals de l´equipament.
  • Informar, orientar i assessorar la gent gran respecte als recursos socials i generals de l’equipament.
  • Realitzar el procediment per la instal·lació del servei de teleassistència municipal.
  • Coordinar i derivar altres serveis de la comunitat (serveis socials, serveis de salut, etc)
  • Atendre les demandes dels usuaris i usuàries i els seus familiars, en l’horari establert a l’equipament i sempre que sigui necessari per la urgència de la situació.
  • Coordinar l’acompanyament dels usuaris a consultes externes o a l’hospital i fer-ne el seguiment.
  • Intervenir en situació de crisi (dol, conflictes veïnals), en coordinació amb la resta de l´equip.
  • Conduir i dinamitzar les reunions de veïns i comissions de dinamització.
  • Coordinar i desenvolupar els projectes de voluntariat i ajut mutu.
  • Assistir a les reunions convocades des de lIMSS i/o IMHAB.
  • Representar l’Equipament a les reunions de l’Ajuntament de BCN o en altres espais de coordinació amb altres entitats, sota l’aprovació de l’IMSS.
  • Vetllar pel compliment del contracte, del reglament de règim intern i les obligacions de les persones usuàries, inclòs el pagament del lloguer.
  • Vetllar per la bona convivència entre els usuaris i usuàries i pel respecte a la intimitat i la resta de drets fonamentals de les persones.
  • Programar la planificació setmanal dactivitats de dinamització i vetllar pel seu compliment i adaptació a les preferències i propostes de les persones usuàries.

Es farien tasques de Direcció a l’edifici d’habitatges situat al Ciutat Vella (20 hores setmanals) + Codirecció dels habitatges situats a Glòries (13 hores setmanals)

Oferim contracte indefinit en jornada parcial, de 33h setmanals, en el següent horari:

  • Dilluns i dimecres de 9:00 a 15h.
  • Dimarts de 9:00 a 14h i de 14:30 a 17:30h.
  • Dijous de 9:00 a 14h i de 14:30 a 17:30h.
  • Divendres de 9:00 a 14h.

Requisits:

  • Diplomatura universitària de grau mitjà, preferentment a l’àmbit de les ciències socials i de la salut.
  • Experiència d’1 any en la gestió i atenció de serveis per a gent gran.
  • Experiència en el model de treball comunitari.
Ves al contingut